شفاف سازی کلوپ در مورد درگیری با هندرسون

سرمربی لیورپول می‌گوید صحنه جنجالی که در بازی اخیر تیمش مقابل منچستریونایتد رخ داد، سوءتفاهم بوده است.

شفاف سازی کلوپ در مورد درگیری با هندرسون

لیورپول در روزی که نمایش خوبی برابر منچستریونایتد نداشت، در اولدترافورد به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل دست نیافت تا برتری آنها در صدر جدول به یک امتیاز برابر سیتی تقلیل پیدا کند.

اما جوردن هندرسون در دقیقه 72 از زمین خارج شد و از چهره او مشخص بود که از این تصمیم یورگن کلوپ رضایت ندارد. هندرسون در هنگام خروج از میدان از دست دادن با سرمربی آلمانی طفره رفت اما کلوپ مانع از نشستن وی روی نیمکت شد و هندرسون را نگه داشت تا در مورد این رفتار با او صحبت کند.

تصاویر نشان می داد مکالمه خیلی دوستانه ای بین کلوپ و هندرسون بعد از خروج کاپیتان مرسی سایدی ها از زمین شکل نگرفته اما به هر حال بعد از لحظاتی هندرسون گرچه با اکراه، با سرمربی تیمش دست داد و روی نیمکت نشست تا این جنجال کوچک همان جا پایان پذیرد.

البته شایعه‌ای بعد از بازی منتشر شد مبنی بر اینکه کلوپ و هندرسون در پایان بازی در رختکن هم با یکدیگر درگیری لفظی داشته‌اند.

کلوپ در نشست خبری بازی با واتفورد و در این رابطه گفت:« ممکن است در رختکن داد زده باشم اما در آن موقع هندرسون حتی در رختکن حضور نداشت چون رفته بود تست دوپینگ بدهد. هیچ مسئله‌ای در کار نبود. این فقط یک شایعه است. بعد از بازی هیچ اتفاقی رخ نداد و ما کاملاً با هم خوب هستیم. درباره بازی، درباره موقعیتی که برای بردن بازی داشتیم و کارهایی که انجام دادیم با هم صحبت کردیم و بعد از آن هم به خانه برگشتیم.»

تنش در کنار زمین:« در این باره هم سوءتفاهم شده است. خیلی واضح است. زمانی که یک بازیکن زمین را ترک می‌کند، ما با هم دست می‌دهیم. زمانی که هندرسون داشت از زمین بازی خارج می‌شد، با شکیری صحبت می‌کردم و به همین دلیل هندرسون رفت. به او نگفتم صبر کن تا بیایم و با هم دست بدهیم. به همین دلیل او رفت تا از هواداران تشکر کند و من فکر کردم که او دست نداده رفته است. به همین دلیل برگشتم و به او گفتم که برگرد و با من دست بده! آن موقع بود که همه دچار سوءتفاهم شدند چون هندو قصد داشته با من دست بدهد اما من متوجه نشده‌ام. اینطور بود که یک سوءتفاهم شکل گرفت.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها