روحانیت در گام دوم انقلاب، محکم‌تر از دیروز پای آرمان‌ها ایستاده است

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: روحانیت در گام دوم انقلاب و ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی، محکم‌تر از دیروز بر سر آرمان‌ها ایستاده است.

روحانیت در گام دوم انقلاب، محکم‌تر از دیروز پای آرمان‌ها ایستاده است

حجت الاسلام علی شیرازی ظهر امروز در دومین کنگره بین‌المللی بزرگداشت ۱۴۰ شهید روحانی مدافع حرم ایران، افغانستان، سوریه و عراق در تالار بیداری جامعه‌الزهرا(س) عنوان کرد: یکی از وظایف مهم ما، صیانت از ارزش های انقلابی و تداوم راه شهیدان است. ما با پایبندی به آرمان‌های اسلامی و انقلابی، نشان می‌دهیم که هیچ شکستی متوجه اسلام ناب محمدی نیست.

وی تصریح کرد: روحانیت نیز در گام دوم انقلاب و ورود به دهه پنجم، محکم‌تر از دیروز بر سر آرمان‌ها ایستاده است. روحانیت هرگز اجازه نخواهد داد از سوی دشمنان، به اسلام و نظام اسلامی آسیب برسد.

وی بیان کرد: ۴۰ سال از انقلاب اسلامی را با همه فراز و نشیب‌ها، پشت سر گذاشتیم و در این کنگره که در آستانه سالگرد صدور منشور روحانیت از سوی امام خمینی (ره) برگزار شده است می گوئیم روحانیت همیشه پشتیبان انقلاب و رهبری خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: کسب علم و معرفت توسط طلاب، مقدمه ای برای رسیدن به خداست و هیچ جامعه ای بدون ایثار به خدا وصل نمی‌شود.

وی اظهار کرد: در واقع روحانیت، با ایثار و گذشت از خون خود، چهره واقعی اسلام ناب محمدی را به دنیا نشان خواهد داد. تا هنگامی که روحانیت و جامعه به ارزش‌های اسلامی عمل می‌کنند انقلاب و اسلام هیچ گزندی نخواهد دید.

وی بیان کرد: ظلم و استکبار سقوط خواهد کرد و طاغوت ماندنی نیست قطعا با اراده‌ای که در جبهه مقاومت اسلامی وجود دارد هیچ شکستی نخواهد بود.

در این مراسم از ۲۴ اثر مستند و ۶ جلد کتاب از زندگی شهدای مدافع حرم و یک جلد کتاب مقالات مربوط به زندگی مدافعان حرم رونمایی شد.

منبع: ایسنا

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "مهمترین افشاگری سال" کدام افشاگری بود؟