کهکشان تاشو، Galaxy Fold معرفی شد!

باید بگوییم آخرین باری که گوشی تاشوی سامسونگ را ملاقات کردیم، در کنفرانس توسعه دهندگان سال گذشته بود که در یک استیج تاریک، اولین نمونه از این محصول به نمایش درآمد.

کهکشان تاشو، Galaxy Fold معرفی شد!

طبق وعده ی سامسونگ، امروز آینده ی اسمارتفون ها رقم خورد و Galaxy Fold معرفی شد! شاید جذاب ترین و مهم ترین اتفاق رویداد Unpacked 2019 در تولد ۱۰ سالگی پرچمداران سری S، نمایش تصویری از آینده ی تکنولوژی توسط Galaxy Fold بود.

شاید با خودتان فکر کنید که پرچمدار تاشوی سامسونگ، اولین گوشی تاشوی دنیا نباشد و قبل از آن Royole نام خود را به عنوان اولین سازنده ی محصولات تاشو معرفی کرده باشد اما واقعیت این است که محصول این کمپانی نه چندان شناخته شده، مورد توجه قرار نگرفت و نگاه ها و امید ها، به سمت سامسونگ متمرکز شد. در اصل با معرفی رسمی Galaxy Fold، برگه ی رسمیت بازار محصولات تاشو توسط سامسونگ امضا شد.

Galaxy Fold در حالت بسته، دارای یک نمایشگر ۴.۶ اینچی است که حدود سه چهارم بدنه را پوشش می دهد اما در حالت باز یا تبلت، نمایشگری ۷.۳ اینچی پیش روی چشمان شماست که برای این محصول یک رابط کاربری ویژه با همکاری سامسونگ و تیم اندروید گوگل توسعه داده شده است.

در اصل مهم ترین قابلیت نرم افزاری Galaxy Fold، امکان ادامه ی فعالیت نرم افزاری است که در حالت نمایشگر کوچک آغاز کرده اید و سپس می توانید آن را در حالت بزرگ یا تبلت ادامه دهید؛ سامسونگ نام این قابلیت را App Continuity گذاشته است. از دیگر ویژگی های نرم افزاری گوشی و تبلت تاشوی سامسونگ، باید به امکان اجرای همزمان سه نرم افزار در حالت تبلت اشاره کرد!

Galaxy Fold به شما یک باتری ۴۳۸۰ میلی آمپر ساعتی را ارائه می دهد تا بی هیچ نگرانی هر قدر که نیاز دارید از این گوشی جذاب استفاده کنید. منابع سخت افزاری پرچمدار تاشوی سامسونگ، بی انتها به نظر می رسد؛ رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه ی ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی، ارمغان یک کامپیوتر جیبی قابل حمل را می دهد!

از دیگر مشخصات سخت افزاری مورد توجه کهکشان تاشوی سامسونگ، باید به پردازنده ی پرچمداران ۲۰۱۹ یعنی Snapdragon 855 اشاره کنیم که نقش موثری در حضور پررنگی در هوش مصنوعی در بخش های مختلف این گوشی دارد.

سامسونگ برای Galaxy Fold، مجموعا ۶ دوربین را در نظر گرفته است؛ ۳ دوربین در بدنه ی بیرونی و ۳ دوربین در حالت تبلت تا دیگر بهانه ای برای مدعی شدن دیگر رقبا باقی نماند.

اما این موضوع را هم در نظر بگیرید که Galaxy Fold، یک گوشی و یک تبلت است که در یک محصول واحد، ادغام شده اند، بنابراین مبلغ پرداختی برای این محصول هم، دوبرابر دیگر اسمارتفون های رایج بازار است و قیمت پایه ی این محصول، ۱۹۸۰ دلار خواهد بود! دیوانه کننده است؟

گوشی تاشوی سامسونگ موسوم به Galaxy Fold، مجهز به مودم ۵G، از تاریخ ۲۶ آوریل با رنگ های مشکی، نقره ای، سبز و آبی، وارد بازار می شود. منتظر بررسی ها و نگاه های نزدیک به این تکنولوژی آینده نگرانه باشید.

منبع: تیله سافت

1696

حجم ویدیو: 1.62M | مدت زمان ویدیو: 00:01:30 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها