گلکسی S10e سامسونگ در برابر رقبا

گلکسی اس ۱۰ ای به‌عنوان کوچک‌ترین عضو خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ شب گذشته در جریان برگزاری مراسم گلکسی آن‌پکد ۲۰۱۹ رونمایی شد.

گلکسی S10e سامسونگ در برابر رقبا

این گوشی که از نمایشگر ۵.۸ داینامیک AMOLED استفاده می‌کند، مجهز به سخت‌افزاری قدرتمند است و آیفون ۱۰ آر اپل را به‌عنوان جدی‌ترین رقیب خود در بازار می‌بیند.

اس ۱۰ با ید‌ک‌کشیدن برچسب قیمت ۷۴۹ دلار (دقیقا برابر با آیفون ۱۰ آر) در واقع مهم‌ترین رقیب گوشی اپل در بازار است و می‌تواند حسابی این دستگاه را به‌چالش بکشد. اس ۱۰ ای دستگاهی است که برای نمایش محتوای بصری از نمایشگری با وضوح فول HD پلاس با نسبت تصویر ۱۹:۹ و چگالی ۴۳۸ پیکسل در هر اینچ استفاده می‌کند.

این درحالی است که پیکسل ۳ به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رقبای اندرویدی اس ۱۰ ای در بازار، به‌نمایشگر ۵.۴ اینچ P-OLED با نسبت تصویر ۱۸:۹ و وضوح ۲۱۶۰x۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است. گوشی جدید گوگل برخلاف اس ۱۰ ای، دارای پوشش محافظ گوریلا گلس ۵ روی نمایشگر خود است (اس ۱۰ ای از گوریلا گلس ۶ استفاده می‌کند).

Samsung Galaxy S10e در کنار موارد یادشده به دوربین دوگانه مجهز شده است؛ یکی از این دوربین‌ها مجهز به حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با لنز عریض و دیگری مجهز به حسگر ۱۶ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض است. دوربین به‌کاررفته در محصول جدید سامسونگ، تا نیم برابر زوم اپتیکال (بدون افت کیفیت) و تا هشت برابر زوم دیجیتال ارائه می‌دهد.

یکی از نقاط قوت گلکسی اس ۱۰ ای، دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی آن است که از فوکوس خودکار دوال پیکسل پشتیبانی می‌کند و دیافراگمی به گشودگی f/1.9 دارد. دیگر اینکه مدل پایه‌ی گلکسی S10 ای دارای ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است و ۷۴۹ دلار قیمت دارد.

نکته‌ی جالب‌توجه، پشتیبانی اس ۱۰ ای از ویژگی شارژ معکوس است. این یعنی گوشی موردبحث ما می‌تواند دستگاه‌های دیگر را به‌صورت بی‌سیم شارژ کند؛ البته شاید این قابلیت در نگاه اول برای گلکسی اس ۱۰ ای (مجهز به باتری ۳٬۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی) چندان کاربردی نباشد، اما در هر صورت ویژگی جالبی به‌شمار می‌آید.

یکی از مهم‌ترین بخش‌های این مقایسه، به رقابت بین گلکسی اس ۱۰ ای و آیفون ۱۰ آر مرتبط می‌شود؛ یکی جدیدترین گوشی سامسونگ در دنیای اندرویدی‌ها است و دیگری از سیستم‌عامل iOS بهره می‌گیرد. هر دوی این گوشی‌ها از جذابیت خاصی برخودار هستند و رقابت آن‌ها در بازار، بی‌شک می‌تواند جالب باشد.

منبع: زومیت

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها