محمد انصاری؛ تمرین در سلول انفرادی

حسین ماهینی از امروز تمرینات با توپ را آغاز کرد و حالا محمد انصاری باید به تنهایی تمرینات خود برای بازگشت به میادین را انجام دهد.

محمد انصاری؛ تمرین در سلول انفرادی

محمد انصاری امیدوار بود در چهارمین فصل حضورش در پرسپولیس بتواند همچون گذشته مهره موثری در سمت چپ خط دفاعی تیم پرسپولیس باشد اما مصدومیت نا به هنگام در بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان باعث شد تا پسر محجوب سرخ ها با پارگی رباط صلیبی مواجه شده و فصل را از دست بدهد.

پیش از او حسین ماهینی نیز دچار پارگی رباط صلیبی شده بود و همین باعث شد تا دفاع کناری های پرسپولیس تمرینات آماده سازی خود را در کنار یکدیگر انجام دهند. با این حال حسین ماهینی زودتر از انصاری جواز تمرین با توپ را گرفت و از امروز کار خود را به شکل مقدماتی با توپ آغاز کرد.

اکنون انصاری باید چند ماه دیگر به صورت انفرادی تمرین کند. او که پیش تر نارضایتی خود را از خروج نامش از فهرست سرخ ها اعلام کرده بود، باید این شرایط سخت را سپری کند و بار دیگر به میادین بازگردد. پرسپولیس برای نیم فصل دوم مصلح و نادری را در سمت چپ در اختیار دارند اما برکسی پوشیده نیست که وضعیت دفاع چپ قرمزها، در زمان انصاری بهتر از این بود.

انصاری برای لیگ نوزدهم و بیستم نیز با پرسپولیس قرارداد دارد و احتمالا دو سال بعد در 29 سالگی یکی از کاپیتان های پرسپولیس خواهد بود.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها