دومین محموله قاچاق مواد مخدر در کاشان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف و ضبط دومین محموله قاچاق موادمخدر به وزن ۹۸ کیلو و ۹۰۰ گرم در این شهرستان خبر داد.

دومین محموله قاچاق مواد مخدر در کاشان کشف شد

با تلاش ماموران پلیس مواد مخدر شهرستان کاشان طی چند روز گذشته بیش از ۹۹ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شده و این قاچاقچیان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

دومین محموله قاچاق مواد مخدر در کاشان کشف و ضبط شد

سرهنگ علی پورکاوه در گفت و گو با خبرنگار مهر، از کشف و ضبط دومین محموله قاچاق مواد مخدر در کاشان خبر داد و اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان در راستای احرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و طی کنترل خودروهای ورودی به این شهرستان به یک دستگاه خودرو کامیون به رانندگی هادی-ه ۲۷ ساله که به مقصد کرج در حرکت بود مظنون شدند.

وی افزود: طی بازرسی ماموران از خودرو مذکور مقدار ۹۸ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای داخل خودرو جاساز شده بود کشف و ضبط کردند و متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شدند.

باند سارقان منزل در کاشان متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از انهدام باند سارقان منزل حین سرقت در کاشان خبر داد و ابراز داشت: در پی مراجعه احدی از شهروندان به منزلش متوجه حضور افرادی در حال سرقت از منزلش شده که بلافاصله با مرکز فوریت های ۱۱۰ تماس گرفت.

وی گفت: بلافاصله ماموران کلانتری ۱۴ ناجی آباد مراتب را در دستور کار خود قرار دادند و با حضور به موقع خود در محل موفق شدند چهار نفر سارق بنامان شهاب-ش ۲۷ ساله، ایمان-س ۳۰ ساله و کاظم-ح ۲۴ ساله را در یک عملیات ضربتی دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی شهرستان منتقل کردند.

اعتراف متهمان به چهار فقره سرقت منزل در کاشان

پورکاوه افزود: طی بازجویی بعمل آمده در پلیس آگاهی متهمان تاکنون به چهار فقره سرقت منزل در سطح کاشان اعتراف کردند و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

وی از انهدام باند سارقان حرفه ای سیم برق در کاشان خبر داد و ابراز داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان کاشان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت که ماموان کلانتری ۱۱ غیاث الدین جمشید کاشانی با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی احدی از سارقین به نام رحمت اله-ر ۴۵ ساله شدند.

اعتراف سارقان حرفه ای سیم برق به ۱۱ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه فرد شناسایی شده با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر شد، گفت: نامبرده طی بازجویی دو نفر به اعتراف دو نفر از همدستانش بنامان نصرت اله-ع ۴۱ ساله و نوید-ن ۲۷ ساله اشاره کرد و نامبردگان نیز دستگیر و تاکنون به ۱۱ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه سارق اماکن خصوصی شهرک فتح المبین کاشان نیز دستگیر شد، افزود: بدنبال وقوع یک سرقت از انبار ضایعات در شهرک فتح المبین کاشان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت که مامورات کلانتری ۱۱ سارق بنام بهزاد-الف ۲۵ ساله را شناسایی و دستگیر کردند.

پورکاوه از کشف و ضبط اموال مسروقه طی بازرسی از مخفیگاه متهم خبر داد و ابراز داشت: طی بازجویی های بعمل آمده متهم تاکنون به ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان کاشان اعتراف و تحقیقات کماکان ادامه دار

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها