نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین فریدون

اولین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین فریدون و مرتبطین وی در شعبه ۱۰۵۷ مجتمع قضایی کارکنان دولت برگزار شد.

نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین فریدون

اولین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین فریدون و شش نفر از مرتبطین وی در پرونده، در شعبه ۱۰۵۷ مجتمع قضایی کارکنان دولتبه ریاست قاضی عالیشاه برگزار شد.

در این جلسه که حسین فریدون و چهار نفر از مرتبطین به همراه وکلای خود حضور داشتند، نماینده دادستان کیفرخواست پرونده را قرائت کرد.

گفتنی است در جلسه اول دادگاه که دو ساعت و پانزده دقیقه به طول انجامید، متهم ردیف دوم و وکیل وی پس از تفهیم اتهام از سوی قاضی عالیشاه به دفاع از اتهامات انتسابی مطرح شده در کیفرخواست پرداختند.

جلسه بعدی هفته آینده برگزار می‌شود.

منبع: تسنیم

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • سیدتقی قاسمی
    0

    مامورین نیروی انتطامی برای یک ساندویچ خوردن از کار اخراج شده یا برای پنچ هزار تومان پول حالا ملیاردی مخورن فدای سرش جواب ان مامورین چند سال خدمت کردن جنگ کردن حالا با تمام بدبختی زندگی میکنن

  • محمد
    0

    ای کاش علنی برگزارش می‌کردن

  • سیدمحمودحسینی‌پورعزابادی
    0

    محـاکمه صـادقانه با برگزاری دادگاه علنـــی در حضــور خبرنگاران و غیــره..... هیچ عکــس از جلــو ،در مـوقع جلسه‌دادگاه و در موقع محاکمه نگذاشتـنـد،تا مـردم ببیننــد و کمی دلشــون خنـک شـود....ـ........رییس قــوه قضــاییــه‌ و دادستـان کل با بـرگزاری دادگاه علنـی و محـاکمـه بی قیــد و شــرط ،به خـواستــه مـــردم احتــرام بگـذارد.و در اجــرای عـدالت و محــاکمــه افــراد،تعــارف و ....کنـــار بگذارنــد..

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها