هندرسون: یک قهرمانی بدست خواهیم آورد

کاپیتان تیم لیورپول، جردن هندرسون معتقد است توانایی رقابت در هر دو مسابقات لیگ قهرمانان و لیگ برتر را دارند و در انتهای فصل قهرمان یکی از این دو رقابت خواهند شد.

هندرسون: یک قهرمانی بدست خواهیم آورد

در چهارچوب مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا تیم های لیورپول و بایرن مونیخ از مهمترین دیدارهای این مرحله، فردا شب در آنفیلد برگزار خواهد شد.

جردن هندرسون کاپیتان لیورپول در خصوص شرایط خود برای بازی در این دیدار گفت: شرایط خوبی را در حال حاضر دارم. قبل از بازی با وستهام مصدومیتی را داشتم که برای احتیاط در این بازی به میدان نرفتم. تمرینات خوبی را در هفته گذشته پشت سر گذاشتیم و آماده حضور در بازی فردا شب هستیم. هفته گذشته در ماربلا اسپانیا تمرین کردیم. این فرصت و این تمرینات برای رقابت های فشرده ماه های آینده بسیار مهم بود. ما آماده رقابت هستیم و همه تلاشمان را برای پیروزی و موفقیت خواهیم کرد.

وی در خصوص غیبت فن دایک و همچنین شرایط نبی کیتا گفت: قطعا نبودن فن دایک حس خواهد شد چراکه بسیار بازیکن مهم و ارزشمندی برای تیم بوده و هست اما ما کیفیت لازم را برای مقابله برابر حریف خود را خواهیم داشت و تنها به دو مدافع میانی خود وابسته نیستیم. سیستم دفاعی کل تیم مهم است. من برای حضور در این بازی آماده هستم و مهم نیست که در چه پستی به میدان بروم. هر چیزی که از من خواسته شود را با تمام وجود انجام خواهم داد و تمام تلاشم را برای پیروزی تیم خواهم کرد. نبی کیتا کیفیت بازی خود را به همه نشان داده است. اما شخصا فکر میکنم حضور در باشگاهی همچون لیورپول سخت است و زمان زیادی برای هماهنگ شدن با شرایط موجود را می برد. او در حال حاضر در هر بازی بهتر می شود و کم کم با شرایط و نوع بازی تیم بیشتر آشنا خواهد شد. قطعا در روزهای آینده کیفیت واقعی این بازیکن را خواهید دید.

کاپیتان تیم لیورپول همچنین در خصوص بایرن مونیخ نیز گفت: آزمون سختی است. آنها تنها دو امتیاز از حریف خود در صدر جدول بوندسلیگا عقب هستند و همواره در فینال و یا نیمه نهایی لیگ قهرمانان حضور داشته اند. اما اگر ما همانگونه که می خواهیم بتوانیم بازی کنیم، شرایط را برای حریف دشوار خواهیم کرد. همه باید برای این بازی تمام تلاش خود را بکنند تا سربلند از بازی خارج شویم. بازی های بزرگی که در فصل گذشته انجام دادیم به ما کمک خواهد کرد و باید از همه تجربیات خود برای پیروز در مجموع هر دو بازی استفاده کنیم.

وی همچنین در خصوص اهمیت لیگ قهرمانان و لیگ برتر جزیره نیز گفت: ما هر دو آن را انتخاب خواهیم کرد. ترکیب بسیار خوبی داریم و توانایی پیروزی در هر دو رقابت را داریم. قطعا در پایان لیگ می توانیم بگوییم اگر قهرمان هر دو نشده ایم اما یک قهرمانی بدست آورده ایم.

منبع: جایگاه ویژه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها