گزارش واجا و اطلاعات سپاه به مجلس/ "حمایت اطلاعاتی عربستان و امارات" از تروریست‌ها قطعی اعلام شد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی جزئیات جلسه این کمیسیون با مسئولان ذی‌ربط درباره حادثه تروریستی زاهدان را تشریح کرد.

گزارش واجا و اطلاعات سپاه به مجلس/ "حمایت اطلاعاتی عربستان و امارات" از تروریست‌ها قطعی اعلام شد

محمدابراهیم رضایی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به جلسه ویژه امروز (یکشنبه 28 بهمن) این کمیسیون گفت: در این جلسه ابعاد مختلف حادثه اخیر تروریستی زاهدان با حضور عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه، مسئولان وزارت اطلاعات، مسئولان وزارت کشور، نماینده سپاه پاسداران و استاندار سیستان و بلوچستان بررسی شد.

وی افزود: در ابتدای جلسه نماینده سپاه پاسداران از چگونگی حادثه و کم‌وکیف وقوع حادثه و نماینده وزارت اطلاعات نیز گزارشی از کم‌وکیف فعالیت گروهک‌ها در این استان به اعضای کمیسیون ارائه کردند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت‌ ملی مجلس تصریح کرد: در این جلسه همچنین عراقچی، معاون وزیر امور خارجه، عنوان کرد که سفیر پاکستان احضار شده و از مسئولان پاکستانی به‌صورت جدی خواسته شده تا با عناصر و گروهک‌هایی که با حمایت عربستان و امارات به پاکستان اعزام و از آنجا وارد کشور ما می‌شوند، برخورد کنند.

رضایی ادامه داد: مسئولان ایرانی عنوان کردند که پاکستانی‌ها مراقب باشند که روابط ایران با پاکستان تحت تأثیر رفتار سوء عربستان، امارت، اسرائیل و آمریکا قرار نگیرد.

نماینده مردم خمین در مجلس اضافه کرد: طبق گزارش‌های ارائه‌شده این حمله تروریستی با حمایت اطلاعاتی عربستان و امارات انجام شده و مواد منفجره استفاده‌شده در این حادثه از خاک پاکستان وارد کشور شده است.

منبع: تسنیم

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • علی فاتح
    0

    دراین میان ترکیه نقش بسیارمکارانه ای دارد.ازطرفی دریمن سعودیها ازمزدورپاکستانی استفاده می کنند.بسیاربادقت وهشیاری بایدعمل کرد.مترسک های آمریکا یکی ازیکی کثیف ترند

  • محمد مهدی
    0

    با سلام ودرود بر تمامی شهیدان اسلام .حادثه تروریستی سیستان واقعا غم انگیز بود .به سید علی خامنه ای و تمامی فرماندهان نظامی ایران و همه خانواده های این عزیزان شهید تسلیت می گویم.به این احمق های دور و بر که از این تروریستهای جهنمی حمایت میکنند می گویم شما در عراق و سوریه مگر کور بودید که اگر رزمنده های دلسوز و غیور ایرانی نبودند چه برسر کشور و ملتتان می امد. انشاالله که همین تروریستهای ترسو و بزدل که سربازان اسلام واقعی را شهید میکنند، خود شما و کاخهایتان را روزی برسر خودتان خراب ذخواهند کرد. ننگ برشما که هنوز در عصر جاهلیت به سر می برید .ما سید علی و امثال سید زیاد داریم.الحمدالله سربازان سپاهی حزب اللهی واقعی که بیشمار داریم. شما پول نفت دارید یه روز نفت تمام میشه میاید برده ایرانیا میشید. ما غیرت داریم ارتش و سپاه داریم. نیروی انتظامی دلاور داریم .مرزبانان از خود گذشته داریم.خداوند به حاکمان ظالم تا مدتی مهلت میده. خواهید دید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها