اولویت‌دهی به برندهای داخلی دندانپزشکی/ گلایه شاهرودی‌ها از نوبت‌دهی دندانپزشکان تامین‌اجتماعی

رئیس پلی‌کلینیک شهید بیاری شاهرود گفت: خرید تجهیزات و مواد مورد نیاز برای واحد دندانپزشکی از شرکت‌های معتبر و مورد تایید اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و با اولویت برندهای داخلی انجام می‌شود.

اولویت‌دهی به برندهای داخلی دندانپزشکی/ گلایه شاهرودی‌ها از نوبت‌دهی دندانپزشکان تامین‌اجتماعی

دکتر محمدهادی عرب احمدی اظهار کرد: طی 9 ماهه امسال بیش از 11 هزار نفر از خدمات واحد دندانپزشکی پلی کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی شهرستان شاهرود بهره‌مند شدند.

رئیس پلی کلینیک شهید بیاری شاهرود افزود: در این مرکز درمانی سه دندانپزشک در شیفت صبح به‌صورت همزمان مشغول به ارائه خدمات هستند که در طول 9 ماههه سالجاری 11هزار و 252 نفر از خدمات این واحد شامل: ویزیت، کشیدن، پرکردن و جرم‌گیری و گرافی دندان استفاده کرده‌اند.

وی با اشاره به وجود نارضایتی‌هایی از نحوه نوبت‌دهی واحد دندانپزشکی اظهار داشت: علی‌رغم اینکه این مرکز با حداکثر ظرفیت واحد دندانپزشکی مشغول به ارائه خدمت بوده و تنها واحد درمانی سازمان در استان با سه یونیت دندانپزشکی فعال می باشد ولی بدلیل بالا بودن هزینه های خدمات دندانپزشکی در مراکز خصوصی و دانشگاهی، مراکز ملکی سازمان با حجم بالای متقاضیان استفاده از خدمات دندانپزشکی مواجه شده‌اند.

رئیس پلی کلینیک شهید بیاری با اشاره به کیفیت خوب و مناسب مواد مصرفی در واحد دندانپزشکی تصریح کرد: خرید تجهیزات و مواد مورد نیاز برای واحد دندانپزشکی از شرکت‌های معتبر و مورد تایید اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و با اولویت برندهای داخلی انجام می‌شود.

وی با برشمردن دیگر خدمات قابل ارائه در این مرکز اظهار داشت: طی بازه زمانی نه ماهه ابتدای سالجاری بیش از 222 هزار توسط پزشکان عمومی و متخصص ویزیت شده و 13 هزار و 790 نیز به آزمایشگاه و حدود 11 هزار نفر نیز به واحد مامایی مراجعه داشته اند. همچنین بخش رادیولوژی این مرکز که شامل رادیولوژي دیجیتال، رادیولوژی فک کامل و رادیوگرافی تک دندان و مجهز به سیستم pacs است به حدود 5000 نفر از بیمه‌شدگان خدمات ارائه دادند.

منبع: ایسنا

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها