نیم نگاه آقای گل پرسپولیس به تهران و تبریز

علی علیپور مهاجم تیم پرسپولیس امیدوار است کی‌روش استنلی و آنتونی استوکس دو رقیب او امروز گلزنی نکنند.

نیم نگاه آقای گل پرسپولیس به تهران و تبریز

مهاجم جوان تیم پرسپولیس در بازی دیروز موفق شد دروازه گروسیان را باز کرده و شمار گل هایش را به عدد ۹ برساند. علیپور که مدافع عنوان آقای گلی به شمار می‌رود، این فصل هم توانسته خود را در میان مدعیان آقای گلی قرار دهد اما او حالا دو رقیب دیگر هم دارد که در تیم های سپاهان و تراکتورسازی برای کفش طلای لیگ هجدهم تلاش می‌کنند.

کی‌روش استنلی که فصل گذشته در تیم ذوب آهن خود را مطرح کرد، این فصل در سپاهان عملکرد بسیار خوبی داشته و پیش از دیگر بازیکنان تعداد گل هایش را دو رقمی کرده است. او امروز مهم ترین امید طلایی پوشان در مقابل پیکان به شمار می‌رود و امیدوار است بتواند اختلاف ۲ گله اش با رقبا را حفظ کند.

آنتونی استوکس مهاجم تراکتور نیز از مدعیان آقای گلی محسوب می‌شود. او که در بازی با استقلال خوزستان توانست ۴ گل بزند، مدت هاست که ۸ گله مانده و در نیم فصل دوم هم پایش به گلزنی باز نشده است. حالا دیدار مقابل استقلال می‌تواند شروعی دوباره برای مهاجم بریتانیایی باشد.

علیپور مهاجم جوان سرخ امروز نیم نگاهی به سپاهان در تهران و تراکتور در تبریز خواهد داشت و امیدوار است دو مهاجم خارجی گلزنی نکنند تا او فرصت صدرنشینی را در هفته های آینده داشته باشد.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها