پلمپ ۸۷ باب منزل پلاک قرمز در هرندی و شوش

رییس پلیس تهران بزرگ از پلمپ ۸۷ باب منزل پلاک قرمز به همراه ۶۳۵ اتاق متعلق به فروشندگان و معتادان متجاهر خبر داد.

پلمپ ۸۷ باب منزل پلاک قرمز در هرندی و شوش

با گذشت ۲۰ روز از آغاز طرح پاکسازی مناطق شوش، مولوی و هرندی از سوی سردار رحیمی اعلام شد:

- برخورد قاطع در برخورد با موضوع تردد معتادین متجاهر و دستگیری خرده فروشان موادمخدر این مناطق، توجه به اماکن و کانون‌های تخلف آنها یعنی منازل جرم‌خیز و پاتوق‌های خانگی معتادین و فروشندگان مواد مخدر کماکان در دستور کار پلیس پایتخت قرار دارد .

- مناطق شوش، مولوی و هرندی دیگر مکان امنی برای معتادین، سوداگران و فروشندگان موادمخدر نخواهد بود .

- تاکنون ۸۷ باب منزل پلاک قرمز به همراه ۶۳۵ اتاق متعلق به موادفروشان در مناطق شوش، مولوی و بویژه منطقه هرندی پلمپ شده است .

- با آغاز طرح پاکسازی در این مناطق، ۱۷ مسجد مستقر در این مناطق اقدامات فرهنگی خود را در راستای سالم سازی این مناطق آغاز کردند.

- همکاری و هماهنگی صمیمانه ای میان پلیس مبارزه با موادمخدر و دادسرای ناحیه ۲۰ تهران بویژه سرپرست محترم این دادسرا جناب آقای ابوالحسنی وجود دارد .

- در ۲۰ روز گذشته، پلیس مبارزه تهران بزرگ موفق به دستگیری ۲۱ قاچاقچی و ۷۹۳ خرده‌فروش موادمخدر در محدوده شوش، مولوی و هرندی شده و در بازرسی از مخفیگاه‌های آنها بیش از ۲۲۰ کیلوگرم انواع مخدر کشف شده است.

- در ۲۰ روز از زمان اجرای این طرح ۴ هزار و ۹۰ معتاد پرخطر، ۱۳۱ معتاد متجاهر زن و ۶۰۵ کارتن‌خواب از سطح معابر شهری این مناطق جمع‌آوری و پس از پالایش و غربالگری تحویل مراکز بازپروری شدند .

منبع: ایلنا

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها