جزئیات حمله انتحاری به اتوبوس نیروهای سپاه

استاندار سیستان و بلوچستان تازه‌ترین جزئیات حمله انتحاری علیه اتوبوس نیروهای سپاه را تشریح کرد.

جزئیات حمله انتحاری به اتوبوس نیروهای سپاه

احمدعلی موهبتی در ارتباط با جزئیات حادثه تروریستی محور زاهدان- خاش اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارشات واصله این حادثه تروریستی که حوالی عصر امروز در محور زاهدان به خاش رخ داده تاکنون 27 شهید و 13 زخمی در پی داشته است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در پی این حادثه تعدادی از نیروهای مدافع وطن در حالی که پس از اتمام ماموریت در حال رفتن به مرخصی بودند از جانب گروهک‌های معاند مورد هجمه قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در این حادثه خودرویی در محور خاش- زاهدان حوالی 65 کیلومتری زاهدان در مسیر اتوبوس حامل رزمندگان اسلام قرار داشت که زمانی که اتوبوس قصد سبقت‌گرفتن از این خودرو حامل مواد منفجره را داشته، خودرو از سمت شاگرد به اتوبوس برخورد می‌کند و انفجار انتحاری صورت می‌گیرد.

موهبتی با تاکید بر اینکه بدون شک علت اصلی این حادثه عصبانیت دشمنان نظام از حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال بوده است، افزود: ملت ایران امسال با وجود همه تحریم‌ها و فشارها، گسترده‌تر از همیشه در راهپیمایی حضور یافتند و همین امر موجبات خشم دشمنان و طراحی چنین دسیسه‌ای شده است.

منبع: تسنیم

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 3
  • محمدعلی زلفی
    0

    سلام چشمام پرازاشک دلم شکست از نهایت نامردی و بی رحمی این بشر خدارو به اون شهدای کربلا قسمش میدم این دشمنان اسلام و دین را خوار و ذلیل کند باشد که روزی به همین شدت هدت توخون خودشون این لحظه ها را مجسم کنند وبه درک واصل بشن

  • علی
    0

    لعنت به هر چه وطن فروش تروریست .خوشم میاد پوزه بی بی سی به خاک مالیده شد .

  • اصف
    0

    درود.خدابرشهدای.ایران.بیاید.این.نفهم.هارو.بفهمنیم.که.تنها.فرقی.که.ملت.ایران.با.بقیه.دارن.غیرته.که.انهم.باعث.خیای.کارهاست.مادررفاقت.جان.میدم.ولی.زیر.زور.نمیرم.حتی.ازگوشنگی.میمریم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها