تلاش مانه و کیتا برای جذب ورنر

تیمو ورنر مهاجم ملی پوش تیم لایپزیک آلمان که اکنون از تیم های بسیاری پیشنهاد دارد برای پیوستن به لیورپول از کیتا و مانه مشورت خواهد گرفت.

تلاش مانه و کیتا برای جذب ورنر

دوبازیکن لیورپول، مانه و کیتا در تلاش هستند تا مهاجم نوک تیم لایپزیک را متقاعد کنند تا در تابستان راهی آنفیلد شود. قرار داد ورنر در پایان فصل 2019-2020 به پایان خواهد رسید و او باید برای آینده خود تصمیم گیری کند. در حال حاضر شایعاتی وجود دارد که لایپزیک در تلاش با ارائه پیشنهادی بزرگ قرارداد وی را تمدید کند تا او را در تابستان با قیمت کمتر و یا به صورت آزاد از دست ندهد. کیتا در لایپزیک با این بازیکن هم بازی بوده است.

کیتا در این خصوص در مصاحبه با بیلد گفت: این خیلی واضح است، او باید به تیم دیگری برود و به همین دلیل من از تیمو خواستم تا به لیورپول بیاید. من به او توصیه کردم به لیورپول بیاید.

همچنین سادیو مانه نیز به تمجید از ورنر پرداخت و گفت: استایل بازی او را خیلی می پسندم، جنگنده، تمام کننده و همیشه 100 درصد خود را برای تیم می گذارد. اگر خواهان حضور در تیم باشد ما بسیار استقبال می کنیم.زمانی که از انتقالی نبی مطمئن شدیم گاهی بازی های لایپزیک را میدیدم.

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها