زکریای شش ساله سر بریده شد/ او شیعه بود+ فیلم

یک کودک در مدینه منوره به دلیل شیعه بودن در برابر چشمان مادرش به طرز فجیعی کشته شد.

زکریای شش ساله سر بریده شد/ او شیعه بود+ فیلم

قتل کودکی در یکی از مناطق شهر مدینه منوره در غرب عربستان سعودی، اهالی این شهر و کاربران فضای مجازی در عربستان سعودی را طی یک هفته گذشته به خود مشغول کرده است.
رسانه‌های سعودی گزارش داده‌اند، یک شهروند سعودی ۴۰ ساله در جنایتی وحشتناک، کودک سعودی هفت ساله را در برابر چشمان مادرش به قتل رسانده‌ است.

همچنین، رسانه‌های محلی و فعالان اینترنتی در عربستان سعودی، روز پنجشنبه با انتشار فایل ویدیویی، جزئیاتی از جنایت وحشیانه قتل یک کودک جلوی دیدگان مادرش را منتشر کرده‌اند. در حالی‌که حدود یک هفته از وقوع این جنایت می‌گذرد ولی پلیس سعودی، هنوز انگیزه و هویت قاتل را فاش نکرده است.گفته می‌شود قاتل این کودک سعودی، که «زکریا بدر علی الجابر» نام دارد، راننده اتومبیلی بود که مادر کودک را به مقصد مرقد پیامبر اکرم (ص) اجاره کرده بود.

پایگاه خبری «ارم‌نیوز» به نقل از «عادل جابر» عموی این کودک مقتول گزارش داد که یکی از نیروهای امنیتی که در صحنه قتل حاضر بود می‌خواست وارد عمل شده و کودک را نجات دهد، ولی موفق نشد.

وی افزود زکریا بلافاصله بعد از انتقال به بیمارستان، از شدت جراحات وارده، جانش را از دست داد.

روزنامه محلی «الیوم» نیز گزارش داد «ناصر علی الفایز» پدربزرگ زکریا درخصوص جزئیات این جنایت گفته است: دخترش (مادر مقتول) در شهر مدینه منوره کار می‌کند و او در روز وقوع جنایت، با پسرش قصد عزیمت به مقصد مرقد پیامبر اکرم (ص) را داشت.

پدربزرگ مقتول افزود که مادر این کودک، که بیماری قلبی نیز دارد، پس از مشاهده قتل وحشی‌گونه پسر خردسالش، به حالت کما رفته و به بیمارستان منتقل شده است.

این در حالی‌ است که برخی رسانه‌ها از جمله روزنامه الکترونیکی «عاجل» مدعی شده است که فرد جانی، پدر کودک مقتول است و از بیماری روانی رنج می‌برد.

البته روایت‌های دیگری نیز درباره وقوع این جنایت در مدینه منوره منتشر می‌شود از جمله این‌که قاتل، یک شهروند عربستانی و مبتلا به بیماری روانی است.

‎خانواده این کودک مقتول از اهالی روستای «الشعبه» در استان شیعه‌نشین «الاحساء» در شرق عربستان سعودی است.

با توجه به این‌که پلیس شهر مدینه منوره تاکنون درباره این حادثه و افشای هویت قاتل کودک، سکوت کرده است افکار عمومی با بیان این‌که این حادثه بسیار شوکه‌کننده است، خواستار شفاف‌سازی درباره این قتل شده اند.

منبع: نیک رو

1696

حجم ویدیو: 1.91M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 11
  • قدرتی
    0

    مرگ بر ال سعود کثیف وهابی کودک کش

  • کاربر ناشناس
    0

    انگیزه این فرد هر چیزی می تواند باشد.این چه تیتریست که زدین

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      کشتن کودک شش ساله هیچ توجیهی جز وحشی گری ندارد

  • محمدعلی
    0

    حاضرم قاتل را باهزینه خودم بکشم

  • ف ا
    0

    به کدامین گناه کشته شدی تو که شش سال بیشتر نداشتی خدا همه ظالمان عالم را از ازل تا ابد لعنت کند کسانی که ادعای مسلمانی میکنند و از شنیدن نام اهل بیت پیامبر به خشم میایند این مشخص است که تاریکی و ظلمت از نور میهراسد لعنت بر ال سعود منبع فتنه در دنیا و امیدوارم مانند صدام سرنگون شوند

  • ف ا
    0

    مگر میتوانند نام اهل بیت پیامبر را محو کنند بقیع نشانه روشنی از غربت اهل بیت و شقی بودن دشمنان اهل بیت است است ال صعود وهابی پرور که بوی تعفن وجودشان مردم دنیا را خفه کرده ارزو میکنم خون بیگناهانی اینچنین طنابی شود و ال صعود را با همه تخت پادشاهیاش خخه سازد و سرنگون کند

  • کاربر ناشناس
    0

    وقتی کودک بودم فکر میکردم عربستان صعودی مملکتی اسلامی است اما در سالهای اخیر که خبرها پنهان نمیماند برایم روشن شده اینها از نسل بنی امیه اند و لیاقت خادممی حرم کعبه را ندارند روز بروز جنایاتشان برای دنیا اشکار میشود و این نمونه ای از ظلم این ظالمان میباشد

  • کاربر ناشناس
    0

    برای ال سعود فرقی نمیکند چه خاشقچی باشد چه زکریا و چه یمنی و چه سوری یا عراقی ویاافغان چیزی که عیان است اینست که انها به خون ریختن عادت کرده اند انها از خوک هم پست ترند و فکر میکنند رسوا نمیشوند مگر رسوایی بالاتر از این هم وجوددارد حتی برای امریکا هم دیگر بدرد نمیخورند چون امریکا هم حتی متحد بی ابرو نخواهد خواست

  • کاربر ناشناس
    0

    میگم این ال سعود کم کم داره مایه بدنامی امریکا میشه امریکا که ادعا میکنه همه کاره دنیاست و دلسوز همه قتل خاشقچی و زکریا به ابروی اون که با عربستان رابطه نزدیکی دارهبدجوری لطمه میزنه چون مردم دنیا دیگه با این وجود به امریکا هم اعتماد نخواهند داشت

  • کاربر ناشناس
    0

    الموت لال سعود لعین ابن لعین

  • ناشناس
    0

    چه وحشتناک.وقتی عکس بچه رو میبینم .....

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها