تصاویری از تیپ بازیگران در جشنواره فجر و حرکات عجیب آن ها


16 بهمن 1397 - 13:34
5c595fb7c209a_2019-02-05_13-34
تصاویری از تیپ بازیگران در جشنواره فجر و حرکات عجیب آن ها را می بینید.

تصاویری از تیپ بازیگران در جشنواره فجر و حرکات عجیب آن ها را می بینید.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5c595fb7c209a_2019-02-05_13-34
16 بهمن 1397 - 13:34

منبع: خانه هنرمندان

1981

نظرات 8
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
تات 2 0 پاسخ 1397/11/17 -10:36

نفروسطی کیسه گونی پوشیده یامی خوادبگه یک نفردیگه توشلوارم جامیشه .اخه یک جوری شلوارشونشون میده که برداشتی جزاین نمیشه

ali 0 1 پاسخ 1397/11/17 -07:37

بازی گرها عامل منکرات هستنند عکسها بسیار زننده لطفا این عکس ها انحرافی هستنند

سجده 0 3 پاسخ 1397/11/17 -00:39

خواهر تو حق و خواهر من فرق نداره..هرطور وهرمدل و هر رنگ ک دوست دارن طبق حفظ حجاب میتونن بپوشن و به هیچ کس مربوط نیست..چرا بخود حق میدهیم در هرچیزی نظر خود را اعمال کنیم؟اینها هنرپیشه هستن و ادمایی با احساسات و عواطف خاص..بیایید به سلیقه یکدیگر احترام بگذاریم..خودم ممکنه چنین لباسی نپوشم ونپسندم ولی حق ندارم انها را تمسخر کنم

سجده 0 5 پاسخ 1397/11/17 -00:25

دوست دارن این تیپی باشن..شاید ما فهم ان را نداریم ک تشخیص بدیم .مگه به کسی مربوطه..مشکل حجاب هم ندارن..اگه بتو بگن این چه لباس وتیپی ک داری..یقیین بدان بهت توهین کردن و در زندگی خصوصی تو دخالت کردن..بیایید به سلایق و تفکرات همدیگه احترام بگذاریم..دهانمان را در تخریب همدیگه باز نکنیم..

درسا 4 0 پاسخ 1397/11/16 -20:24

نفروسطی توعکس آخر،بابیژامه اومده جشنواره!!!!!!!!!!!!!!

کاربر ناشناس 1397/11/18 -12:32

عکس.زشت.خجالت.اوره

سالار 3 2 پاسخ 1397/11/16 -20:23

عکس آخری جالبه گویانفروسطی بازمانده ای ازقرن۱۸امه،بخدااگرخواهرمن همچین چیزای روبپوشه خودم اسمم روازشناسنامه پدرم خط میزنم.جالبه احساس خوش تیپی هم می کنند

کاربر ناشناس 1397/11/18 -10:46

جای بسی تاسف برای این افراد که اسم بازیگر رو خودشان گذاشته اند اینها مانکن تبلیغ لباس هستند تا بازیگر صدا و سیما نباید در برنامه های تلویزیونی از این افراد دعوت نماید.

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
پیشنهاد ما
دوئل بایدن - ترامپ و ایالات سرنوشت ساز/ ترامپ پیروزی با آراء الکترال را تکرار می‌کند؟/ بایدن در انتظار گرفتن انتقام هیلاری از ترامپ
آمار بگیرید پروفسور سمیعی چندتا فالوور دارد و آقایی که ترکیبی می‌زند، چند تا/ خدا را شکر می‌کنم که جزو بازماندگان سال ۹۸ هستم/ چرا مهر کمدی روی من می‌زنید؟
به آقای روحانی رای دادم، هوادارانم حق دارند بلاکم کنند / فکر می‌کردم کرونا برای همسایه است
سردبیر لوبلاگ: آمریکا آماده ورود به جنگ داخلی با اشاره ترامپ/ شواهد نگران کننده ای وجود دارد/ اگر ترامپ نتیجه انتخابات را نپذیرد چه اتفاقی می‌افتد؟
اطلاعاتی جالب از دفاع مقدس؛ از کوچک‌ترین شهید تا مسن‌ترین رزمنده با ۱۰۵ سال سن‌/ شهناز، نام اولین شهید زن / تلخ‌ترین روز جنگ چه روزی بود؟
رضاشاه فراماسون نبود / چرخش پهلوی اول به‌سوی آلمانها با چراغ سبز انگلیس بود / قاجارها هم به‌دنبال توسعه ایران بودند ولی نگذاشتند / رضاخان به مجلس می‌گفت طویله! / رضاشاه نمی‌رفت، انقلاب می‌شد