وام 255 میلیونی فارابی به رامبد جوان برای اوقات فراغت

انجمن اوقات فراغت متعلق به رامبد جوان از بنیاد سینمای فارابی که یک ارگان دولتی است، 255 میلیون تومان وام گرفته است.

وام 255 میلیونی فارابی به رامبد جوان برای اوقات فراغت

پس از انتشار گزارش بنیاد فارابی درباره عملکرد این مجموعه طی نه ماه نخست سال 1397، برخی موارد در این بودجه به شدت مورد توجه واقع شد اما برخی پرداخت‌ها در حاشیه قرار گرفت. از جمله این پرداخت‌ها می‌‌توان به پرداخت 255 میلیون تومان به انجمن اوقات فراغت متعلق به رامبد جواناشاره کرد.


باوجودآنکه این انجمن قرار بوده در حوزه بازی و سرگرمی فعال باشد اما در ذیل ردیف «حمایت از تبلیغات، بازاریابی و اکران آثار سینمایی کودک و نوجوان» و تحت عنوان «بازاریابی نمایش فیلم‌ها در شهرستان‌ها» این رقم پرداخت‌شده است!

افتتاح انجمن اوقات فراغت رامبد جوان در خانه تاریخی دبیرالملک


بازاریابی و اکران در سینمای ایران حرفه‌های تخصصی است که مشتریان خاص خود را دارد و اساساً مشخص نیست رامبد جوان با چه منطقی برای «بازاریابی نمایش فیلم‌های کودک و نوجوان در شهرستان‌ها» که برای پخش‌کننده‌های حرفه‌ای سینمای ایران نیز یک چالش جدی محسوب می‌شود، چنین اعتباراتی دریافت کند و از آن مهم‌تر اینکه، نه به صورت شخصی بلکه در پوشش انجمن اوقات فراغت ایران، چنین بودجه‌ای پرداخت‌شده است؛ انجمنی که کیفیت فعالیت و محل استقرارش، اسباب نقد را فراهم آورده است.

حیاط خانه تاریخی دبیرالملک


پس از راه‌اندازی انجمن اوقات فراغت ایران توسط رامبد جوان، خانه تاریخی دبیرالملک در منطقه سرچشمه تهران طی مراسمی به او واگذار شد.


رامبد جوان در معرفی اولیه، این محل را فرصت برای بازی معرفی کرد اما آهسته‌آهسته این خانه و فعالیت‌هایش به حاشیه رفت و در ماه‌های اخیر به‌جز دورهمی شب یلدا، تنها یک کارکرد داشته و آن‌هم ضبط یک موزیک ویدیو با حضور کلاه مخملی‌ها بوده است.


در ادامه بخشی از کلیپ شب یلدا با صدای کلمست را مشاهده می‌کنید:

منبع: کندو نیوز

1981

حجم ویدیو: 3.84M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها