سارقان سریالی قطعات خودروهای سنگین در کاشان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری سارقان سریالی قطعات خودروهای سنگین در کاشان خبر داد.

سارقان سریالی قطعات خودروهای سنگین در کاشان دستگیر شدند

تلاش ماموران نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی و در گرما و سرما در راستای برقراری نظم و امنیت جامعه موجب دلگرمی مردم و تهدیدی برای سارقان محسوب می شود.

سرهنگ علی پورکاوه ضمن اعلام دستگیری سارقان سریالی قطعات خودروهای سنگین در کاشان اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های متعدد قطعات خودروهای سنگین در سطح شهرستان کاشان مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان کاشان طی تحقیقات و بررسی های شبانه روزی و انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند سارقان بنامان ی-ج ۳۵ ساله و س-ع ۳۲ ساله را شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ابراز داشت: طی بازجویی های فنی و تخصصی به عمل آمده در پلیس آگاهی شهرستان کاشان متهمان تاکنون به پنج مورد سرقت قطعات از خودروهای سنگین اعتراف و تحقیقات در این خصوص کماکان ادامه دارد.

انهدام باند سارقان داخل خودرو در کاشان

وی از انهدام باند سارقان داخل خودرو در کاشان خبر داد و گفت: به دنبال وقوع سرقت های متعدد از محتویات داخل خودروهای پارک شده مقابل بانک ها و مراکز خرید در سطح شهرستان کاشان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ ولیعصر (عج) این شهرستان قرار گرفت.

پورکاوه افزود: بر اساس یک سری اقدامات فنی و پلیسی، ماموران موفق شدند اعضای باند سارقین بنام م-ب ۱۷ ساله، ع-ن ۳۶ ساله و ح-ع ۳۰ ساله را شناسایی و در یک اقدام ضربتی آنان را دستگیر کنند.

دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در کاشان

وی با اعلام دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در کاشان ابراز داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و طی کنترل خودروهای ورودی به شهرستان کاشان به یک دستگاه کامیون به مقصد کرج به رانندگی الف-و ۳۸ ساله و سرنشینی الف-ب ۳۵ ساله مظنون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: ماموران طی بازرسی از خودرو مذکور موفق شدند مقدار بیش از ۸۲ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه ای داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط کنند.

وی با بیان اینکه قاچاقچی دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد، افزود: برخورد با عاملان و توزیع کنندگان مواد مخدر به طور ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار داشته و با هرگونه عمل مجرمانه به شدت برخورد می شود.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها