اختراع کتانی عجیبی که پاشنه ندارد ! + تصاویر

آقای فرانک بنیتو، 5 سال گذشته پس از مطالعه یک کتاب ایده ای جالب اما بسیار ساده به ذهنش رسید که این ایده توانست بسیار موثر برای درمان مفاصل آسیب دیده بدن قرار گیرد.

اختراع کتانی عجیبی که پاشنه ندارد ! + تصاویر

همان گونه که مستحضر هستید، کفش ها وسیله ای برای مراقب از پاها هستند و پا نیز طبق گفته دانشمندان و محققان، قلب دوم انسان می باشند. از این رو این وسیله ساده ولی در عین حال بسیار کاربردی، دارای نقش مهمی در سلامت ما هستند که می توانیم از پاهای خود در برابر آسیب های احتمالی مراقبت به عمل آوریم.
به همین دلیل در هنگام خرید کفش ها بیشتر سعی می کنیم اصطلاحا نرم ترین کفش یا کتانی را برگزینیم تا پاهایمان راحت تر باشند. اما همان گونه که دیده ایم و می دانیم، کفش ها دارای رویه، پاشنه، رویه، کفی داخلی،زیر پاشنه ها و.. هستند که نتیجه به هم چسباندن تمام آنها کفش های امروزی ما هستند. از این رو اخیرا کتانی عجیبی رونمایی شد که از لحاظ ظاهری تفاوت بزرگی نسبت به کتانی های دیگر داشت. جزئیات بیشتر را در ادامه این مطلب از بخش خواهیم گفت.


کتانی های جالب FBR بدون پاشنه

مربی اسپانیایی به نام آقای " فرانک بنیتو " 5 سال گذشته به ایده ای جالب پس از مطالعه کتاب " Running with the Kenyans " رسید و تصمیم به عملی کردن آن نمود. این ایده کتانی های بدون پاشنه بودند که شاید در ابتدا برای هر یک از ما عجیب باشد و فورا به این فکر کنیم که آیا چنین چیزی ممکن است؟ آیا اصلا می توانیم با آنها بایستیم؟
با این حال بنیتو یک چاقو را برداشت و شروع به بریدن پاشنه کتانی خود نمود و سپس آنرا به پایش پوشاند و برای امتحان آن به بیرون از خانه رفت. پس از امتحان کردن آن، وی اعلام کرد که احساس خوبی را توانست توسط این کتانی در هنگام دویدن به دست آورد. اینک کتانی های منحصر بفرد وی با نام اختصاصی FBR در حال تولید و عرضه هستند.

کتانی هایی که پاشنه ندارند!

وی در مصاحبه ای با روزنامه اسپانیایی به نام "El Mundo " این گونه گفت :" احساس قدرت و آزادی باورنکردنی بود چرا که مچ پا به خوبی عمل می کرد و به همین دلیل تصمیم به اجرای این تصمیم مفهومی گرفتم".
چند ماه پس از تولید اولین کفش بدون پاشنه، وی برای تحقیق بر روی این کفش خاص، آنرا به آقای دکتر "Javier Gámez " ارائه کرد تا آزمایش های متعددی بر روی این کفش در دانشگاه " Sheffield Hallam " واقع در انگلستان، صورت گیرد و به طور کلی تحلیل شود. در نهایت کتانی FBR با سایر کفش ها معمولی مقایسه شد و نتایج شگفت انگیزی در کنگره های بین المللی اعم از " Biomechanics " و " Podiatry " ارائه شد.

کتانی های اسپانیایی

آقای فرانک بنیتو در کنار کتانی های جدید و منحصر بفرد خود
همچنین دانشکده فیزیوتراپی والنسیا ابتدا این کتانی را در ورزشکاران آسیب دیده امتحان کرد که نتیحه آن بهبودی چشمگیر آنها در طی مدت زمان کوتاهی بود. در ادامه روزنامه " El Mundo " این گونه گزارش داد :" افراد با بیماری های مختلف با استفاده مدام از این کتانی می توانند شاهد بهبودی آسیب های ایجاد شده در پاهایشان باشند".
اما چه چیزی باعث خاص و ویژه شدن کتانی FBR شده است؟
خب، آقای بنیتو می گوید با استفاده از این کفش آسیب های مفصلی را می توانید در طی مدت زمان کوتاهی درمان کنید و دیگر آسیب های مفصلی در پاهای شما وجود نخواهند داشت.
به همین دلیل وی قصد دارد تا شرکت خودش را برای ساخت این کتانی های خاص و موثر، افتتاح نماید.

منبع: نمناک

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها