فال روزانه پنجشنبه 27 دی 1397

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه پنجشنبه 27 دی 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 27 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی باوقار، با شخصیت، طرفدار سادگی، قابل اعتماد، دارای اعتماد به نفس و با مسئولیت هستید. شما توانایی زیادی در رهبری و مدیریت دارید و از خلاقیت بالایی برخوردار هستید. شما باید سعی کنید منفی نگری ها و لجبازی های خود را کنار بگذارید تا شخصیت قویتری داشته باشید. امسال از لحاظ سلامتی برای شما چالش های زیادی را به همراه نخواهد داشت، اما مشکلات جزئی گاه و بیگاه به سراغتان خواهند آمد. مراقبت کافی و به موقع جلوی بروز هر مشکل جدیتری را خواهد گرفت. برای حفظ سلامت خود اهمیت یوگا و مدیتیشن را نادیده نگیرید. امسال از لحاظ مالی برای شما سال بدی نخواهد بود، اما نمی توان گفت سال فوق العاده ای نیز خواهد بود. اوضاع مالیتان در طول سال تغییر چندانی نخواهد کرد، اما سرمایه گذاری هایی که امسال انجام می دهید سال بعد یا حتی سال های بعد بازدهی بسیار خوبی برایتان خواهند داشت. تا جای ممکن از معامله کردن یا پول قرض گرفتن و دادن به دوستان و همکاران خود خودداری کنید. افزایش اعتماد به نفس شما و مهارت های حرفه ایتان به شما کمک خواهد کرد که در زمینه ی کاری بسیار موفق باشید و پیشرفت قابل توجهی داشته باشید. شما هر مسئولیتی که به عهده تان گذاشته شود را به خوبی انجام خواهید داد و به همین دلیل هم ترفیع رتبه و افزایش حقوقتان قطعی است. زندگی زناشویی متأهل ها امسال سراسر آرامش خواهد بود، مجردها هم فرصت های خوبی برای ازدواج خواهند داشت. بهمن، اردیبهشت و آبان بهترین ماه های سال هستند.

فروردین

امروز فعالیت های اجتماعی و کارهای گروهی وقت زیادی از شما خواهند گرفت. تعداد افرادی که امروز با شما برخورد خواهند داشت و با آنها صحبت خواهید کرد انقدر زیاد است که در پایان روز وقتی به آنها فکر می کنید بعضی ها را اصلا به یاد نخواهید آورد. اگر با افراد جدیدی آشنا شدید یادتان باشد که حتما اطلاعات تماس آنها را بگیرید تا بتوانید بعدا هم ارتباط خود را با آنها ادامه دهید. صحبت هایی که امروز دارید ذهن شما را به طور جدی به چالش خواهند کشید و ایده های جدیدی را به ذهنتان خواهند آورد که می توانند حتی زمینه ساز فعالیت های تجاری جدیدی باشند. امروز به طور کلی برای شما روزی خوب اما خسته کننده خواهد بود.

اردیبهشت

امروز شما چیزهای زیادی باید بنویسید، از یک نامه ی اداری گرفته، تا شرح کار ماهیانه تان و ویرایش نوشته های دیگران! انجام این کار برخلاف انتظار اولیه تان نه تنها برای شما کسل کننده نخواهد بود، بلکه شما را هیجان زده نیز خواهد کرد و به شما انگیزه خواهد داد تا زمان بیشتری را صرف نوشتن کنید و ایده هایی که گاه و بیگاه به ذهنتان می رسند را در قالب کلمات روی کاغذ پیاده کنید. مکالمات تلفنی با عزیزانتان نیز وقت زیادی از شما خواهند گرفت. شاید این کار برایتان خیلی جالب باشد و اطلاعات مهمی بین شما رد و بدل شوند، اما باید در نظر داشته باشید که وقت خود را بیش از اندازه با این کارها هدر ندهید و از آمادگی بالای ذهنی خود بیشترین بهره ممکن را ببرید.

خرداد

اگر در فکر رفتن به یک سفر هوایی بوده اید امروز بهترین فرصت ممکن برای شروع برنامه ریزی برای این سفر خواهد بود، شما حتی می توانید اگر امکانش را داشته باشید همین امروز راهی این سفر شوید. شما به شدت هیجان زده هستید و برای رفتن به این سفر لحظه شماری می کنید. حس ماجراجویی و هیجان طلبی شما در اوج خود قرار دارد، پس اگر امکان رفتن به چنین سفری در حال حاضر برایتان وجود ندارد، حتما برای انجام یک کار غیر عادی و هیجان انگیز دیگر برنامه ریزی کنید. شاید بتوانید به تماشای یک نمایش، کنسرت و یا حتی یک مسابقه ی ورزشی بروید. آنچه اهمیت دارد این است که کاری را انجام دهید که در حالت عادی انجام نمی داده اید.

تیر

امروز برخی مکاتبات و یا دوندگی های خسته کننده در ارتباط با مسائل مالی وقت زیادی از شما خواهند گرفت، اما راه فراری از انجام این کارها وجود ندارد و تا دیر نشده است باید به آنها رسیدگی کنید. خودتان را برای ورود مهمان های خوانده یا شاید هم ناخوانده ی زیادی که قرار است به خانه تان بیایند آماده کنید. این مهمان ها افراد بسیار جالبی هستند و خبرهای خوب و اطلاعات جالبی را برای شما به همراه خواهند داشت. اگر قرار بوده است امروز بسته ای به دست شما برسد، خیالتان راحت باشد که آن را به موقع دریافت خواهید کرد و شادی ناشی از گرفتن این بسته میزان هیجان شما را حتی بیشتر هم خواهد کرد. امروز در کل برای شما روز خوبی خواهد بود.

مرداد

شما از نقشی که در جمع دوستان و اطرافیانتان دارید مطمئن نیستید و نمی دانید باید چگونه با آنها برخورد کنید. زندگی اجتماعیتان به طور ناگهانی و به دلیل پیدا شدن افرادی تازه و آشنایی با آنها حال و هوای تازه ای به خود گرفته و شلوغ تر از قبل شده است. این روند تا چند هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت و باید در برنامه هایتان جای زیادی برای روابط اجتماعیتان بگذارید. امروز مکالمات هیجان انگیزی خواهید داشت که ذهنتان را به خود مشغول کرده و ایده های جدیدی را برایتان به همراه خواهند داشت. به هر حال سعی کنید تا دیروقت بیرون نمانید و کمی زودتر به خانه آمده و قبل از آن که خیلی دیر شود بخوابید، فردا روز پر کاری خواهد بود.

شهریور

شما برای تمام لحظات روزتان از قبل برنامه ریزی کرده اید و منتظر هستید که از یک روز خیلی خوب لذت ببرید، اما به صورت غیر منتظره ای اتفاقاتی پیش خواهند آمد که از کنترل شما خارج هستند و تمام نقشه هایتان را بهم می ریزند. خودتان را به خاطر این مسئله زیاد ناراحت نکنید، حداقل این امکان را خواهید داشت که ساعات پایانی روز را همان طوری که خودتان می خواسته اید بگذرانید. اگر از شرایط فعلی خود راضی نیستید به جای این که خودتان را درگیر جزئیات کنید چند قدم عقب تر بروید و شرایط فعلی را به طور کلی مورد بررسی قرار داده و ببیند از کجا آمده اید و به کجا می خواهید بروید و اولویت هایتان را بر اساس آن تنظیم کنید.

مهر

دوستی ها و روابط عاطفی که امروز شکل می گیرند علاوه بر مسائل عاطفی به طور ویژه ای تحت تأثیر طرز فکر و شباهت افکار شما و طرف مقابلتان بستگی دارند و به همین دلیل هم شانس خیلی بیشتری برای دوام طولانی مدت خواهند داشت. شما در تمام طول روز مکالمات خیلی جالب و هیجان انگیزی با دوستان جدید و قدیمی خود خواهید داشت. پروژه های مبتکرانه ای که در دست انجام دارید به خوبی پیش خواهند رفت و چنانچه در جستجوی اطلاعات خاصی بوده اید امروز به احتمال زیاد این اطلاعات را پیدا خواهید کرد. امروز به طور کلی برای شما از بسیاری لحاظ روزی پرمشغله، اما هیجان انگیز خواهد بود.

آبان

شما به طور کلی دارای حس ششم فوق العاده ای هستید، اما امروز حساسیت شما نسبت به دیگران، افکار و احساساتشان به اندازه ای شده است که تمام آنها را به خود جذب می کنید. به همین دلیل هم به شما توصیه می شود که تا جای ممکن خودتان را از بیمارستان ها، کلانتری ها و هر محل دیگری که ممکن است اتفاقات بدی در آن در جریان باشد دور نگه دارید زیرا تمام درد و رنجی که در اطرافتان در جریان است را به خود جذب خواهید کرد. شاید بهتر باشد امروز کمی از دیگران فاصله گرفته و وقتتان را به انجام فعالیت های هنری و خلاقانه بگذرانید، زیرا در حال حاضر از توانایی بالایی در انجام این کارها برخوردار هستید. اگر نمی خواهید تنها باشید حداقل سراغ آدم های مثبت بروید!

آذر

امروز خودتان را برای یک روز شلوغ و پر مشغله آماده کنید. شما زمان زیادی را در وسایل نقلیه ی مختلف و در ترافیک خسته کننده خواهید گذراند. دیدارهای زیادی هستند که باید انجام شوند و کارهایی زیادی دارید که به رسیدگی فوری شما نیاز دارند. تماس های تلفنی بیشماری باید با دوستان، اعضای خانواده و همکارانتان بگیرید و برخی هماهنگی ها را انجام دهید. در همین حین خبرهای خوبی نیز به شما خواهند رسید و خودتان نیز خبرهای خوبی را به دیگران منتقل خواهید کرد. مکالماتی که در طول امروز دارید می توانند ایده های بسیار جالبی را در ذهن شما به وجود بیاورند که برخی از آنها می توانند زمینه ساز کسب درآمد بیشتر برای شما باشند.

دی

امروز شاید تصمیم بگیرید برای آخرین بار تمام تلاشتان را برای به سرانجام رساندن پروژه ای ناتمام به کار بگیرید. اگر چنین قصدی دارید بهتر است تمام سعی خود را بکنید زیرا نتیجه ی این کار تأثیر زیادی روی میزان درآمد و حتی موقعیت اجتماعی شما خواهد گذاشت. خوشبختانه در حال حاضر شما از قدرت جسمانی بالایی برخوردار هستید و ذهنتان نیز خیلی خوب کار می کند، به همین دلیل هم ذهنتان را روی انجام هر کاری که متمرکز کنید خیلی زودتر از آنچه خودتان فکر می کنید آن را به انجام خواهید رساند. دیگران نیز امروز با روی باز به کمک شما خواهند آمد و هر جا که به همکاری آنها نیاز داشته باشید شما را مورد حمایت خود قرار خواهند داد.

بهمن

امروز موجی از ایده های مختلف همچون یک سیلاب غیر قابل کنترل به ذهن شما هجوم آورده است. اگر این ایده های بیشمار را یک جا یادداشت نکنید یا همه ی آنها را فراموش خواهید کرد و یا دیوانه خواهید شد! شاید فکر رفتن به مسافرت، ادامه تحصیل، فعالیت های گروهی، انجام کارهای هنری و یا حتی همه ی اینها به طور همزمان ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد. شاید بتوانید برای آرام کردن ذهن خود با افرادی که تفکراتی شبیه به خود شما دارند و یا حداقل شما را درک می کنند صحبت کنید. در حال حاضر ذهن شما آشفته تر از آن است که بتوانید روی انجام یک کار تمرکز کنید، پس تا جایی که می توانید به خودتان استراحت بدهید.

اسفند

امروز شما انرژی ذهنی و جسمانی فوق العاده ای در اختیار دارید که می توانید آن را در انجام هر کاری که خودتان دوست داشته باشید به کار بگیرید. در حال حاضر احساس می کنید که حس ششم شما بسیار قدرتمند شده است و حتی شاید احساس کنید که می توانید ذهن دیگران را خوانده و به افکارشان پی ببرید. شاید بتوانید از این توانایی خود برای کمک به دیگران و خدمت رسانی به آنها استفاده کنید و به آنها مشاوره بدهید یا آرامشان کنید. ایده هایی به ذهنتان می رسند که فعلا وقتی برای عملی کردن آنها ندارید اما فکر می کنید بعدا به کارتان خواهند آمد. سعی کنید آنها را یک جا یادداشت کنید تا بتوانید بعدا سر قرصت به سراغشان بروید.

منبع: برترینها

1980

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها

      نظرسنجی
      به نظر شما "بهترین سریال سال 1402" کدام بود؟