دومین رویایی عراقی‌ها با همبازی‌های ایرانی

بازی امشب ایران و عراق تقابل دو بازیکن استقلال و پرسپولیس با همبازی‌های خود در تیم ملی است.

دومین رویایی عراقی‌ها با همبازی‌های ایرانی

تیم ملی فوتبال ایران امشب از ساعت 19:30 در حالی به مصاف عراق می‌رود که در ترکیب تیم عراق بشار رسن هافبک باشگاه پرسپولیس و همام طارق هافبک باشگاه استقلال تهران حضور دارند. این دو بازیکن عراقی که در لیگ برتر ایران بازی می‌کنند، در دو بازی گذشته‌ی این تیم در جام ملت‌های آسیا موفق شده‌اند برای عراق گلزنی کنند و کاتانچ سرمربی عراقی‌ها امید زیادی به درخشش آن‌ها در بازی امشب دارد.

این برای دومین بار در جام ملت‌های آسیا است که یک تیم مقابل ایران قرار می‌گیرد و بازیکنان آن تیم در زمان بازی با تیم ملی ایران، در لیگ برتر فوتبال کشورمان بازی می‌کنند.

اولین بار در جام ملت‌های آسیای سال 2011 بود که تیم ملی ایران مقابل تیمی قرار گرفت که دو بازیکن آن در لیگ برتر ایران بازی می‌کردند. شاگردان افشین قطبی در تیم ملی در اولین بازی خود در آن دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، به مصاف قهرمان دوره‌ی گذشته‌ی رقابت‌ها، عراق رفتند. در آن بازی عراقی‌ها دو بازیکن که در لیگ ایران بازی می‌کردند را در ترکیب خود داشتند. عماد رضا مهاجم عراقی‌ها در آن روزها در باشگاه شاهین بوشهر بازی می‌کرد. هوار ملا محمد دیگر بازیکن عراقی در آن بازی بود که در باشگاه استقلال تهران بازی می‌کرد و مقابل شاگردان افشین قطبی به میدان رفت. تیم ملی در نهایت آن بازی را با نتیجه‌ی 2 بر یک از عراق برد.

منبع: نود

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها