۴عملیات مقابله با سوداگران مرگ در لرستان انجام شد

فرمانده انتظامی لرستان از انجام ۴ عملیات مقابله با تهیه و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در این استان طی ۷۲ ساعت گذشته خبر داد.

۴عملیات مقابله با سوداگران مرگ در لرستان انجام شد

سردار حاجی محمد مهدیان نسب ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول ۷۲ ساعت گذشته، توسط همکاران ما در فرماندهی انتظامی لرستان و پلیس مبارزه با مواد مخدر مجموعا چهار عملیات مقابله با تهیه و توزیع کنندگان کلان و خرد مواد مخدر انجام شده است.

وی با بیان اینکه در جریان این عملیات ها، ۱۰۹ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد، تصریح کرد: همچنین ۱۰ نفر توزیع کننده کلان و خرد را دستگیر کردیم.

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه نگاه راهبرد نیروی انتظامی اقدامات اطلاعاتی در رابطه با افرادی است که سوداگر مرگ هستند و از جنوب شرق به سمت مرکز و استان های دیگر مواد را عبور می دهند، افزود: در این راستا ۴۸ پست ایست و بازرسی را طراحی کرده ایم.

سردار مهدیان نسب با اشاره به اینکه نارضایتی و مطالبات مردم عمدتا در حوزه توزیع کنندگان خرد مواد مخدر است، یادآور شد: در این حوزه نیز طرح پاکسازی نقطه ای و منطقه ای روزانه اجرا می شود.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۴ تن و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است؛ همچنین ۱۵ هزار نفر توزیع کننده، قاچاقچی و معتاد متجاهر دستگیر کرده ایم که تعدادی از آن ها کسانی هستند که تکرار جرم دارند.

فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه مواد مخدر و اعتیاد ام الفساد است و خیلی از جرایم زیر سایه مواد مخدر و اعتیاد رخ می دهد، تصریح کرد: به گونه ای که با کنترل حوزه های مواد مخدر و اعتیاد، بخشی از سرقت های خرد کاهش می یابد.

سردار مهدیان نسب تاکید کرد: برای سال آینده هم برنامه ای بهتر از امسال در حوزه مبارزه با مواد مخدر خواهیم داشت.

منبع: مهر

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها