شوکه شدن پدر بنیتا از آزادی متهم ردیف دوم مرگ فرزندش ؛ حتی در جلسه دادگاه حضور نداشتیم

محمد به ‌عنوان متهم اصلی پرونده به قصاص محکوم شد و این حکم هم اواخر خرداد امسال به اجرا درآمد. رضا متهم ردیف دوم هم به چند ‌سال حبس و تبعید محکوم شد و پدر بنیتا خبر داد که دومین متهم این پرونده از زندان آزاد شده است.

شوکه شدن پدر بنیتا از آزادی متهم ردیف دوم مرگ فرزندش ؛ حتی در جلسه دادگاه حضور نداشتیم

ربوده‌شدن بنیتا یکی از تلخ‌ترین پرونده‌های ‌سال ٩٦ بود. دختربچه هشت ماهه‌ای که به طرز عجیبی ربوده و بعد از مدتی پیکر بی‌جان او در داخل خودروی پدرش پیدا شد. دو سارق معتاد تنها به خاطر سرقت خودرو این جنایت تلخ را رقم زدند. آنها به دنبال سرقت پراید پدر بنیتا بودند و خودرو روشن او را از مقابل خانه دزدیدند. آنها یک نوزاد هشت ماهه را در گرمای تیرماه در آن خودرو تنها گذاشتند و بنیتا به دلیل گرسنگی و گرما جانش را از دست داد.

محمد به ‌عنوان متهم اصلی پرونده به قصاص محکوم شد و این حکم هم اواخر خرداد امسال به اجرا درآمد. رضا متهم ردیف دوم هم به چند ‌سال حبس و تبعید محکوم شد. هر چند این حکم در دادگاه تجدید کاهش یافت و پدر بنیتا خبر داد که دومین متهم این پرونده از زندان آزاد شده و همین مسأله هم حسابی او و همسرش را ناراحت کرده است. آنها معتقدند که او هم مسبب مرگ تلخ فرزند نوزادش بود و نباید به این راحتی در حکمش تخفیف بگیرد.

او درباره اجرای حکم دو متهم پرونده می‌گوید: «محمد باید اعدام می‌شد؛ نه این‌که من از او انتقام بگیرم، زنده‌بودن آدمی با آن سابقه برای همه خطرناک است. او یک مجرم سابقه‌دار بود، اگر او در همان دفعات اول حکم سنگینی می‌گرفت و در زندان بود، شاید الان دختر من هم زنده بود و این بلا سرما نمی‌آمد؛ اما تعجب من از تخفیفی است که دادگاه تجدید نظر در حکم نفر دوم داد. او به چند ‌سال حبس و تبعید محکوم شده بود، اما دادگاه تجدید نظر او را از زندان آزاد کرد. حتی ما هم در جلسه دادگاه حضور نداشتیم؛ واقعا از آزادی او شوکه شدم.

منبع: شهروند

22

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • محرمی
    0

    مگه قانون هم هست/پسر من در سن 7 سالگی توسط یک موتور سوار که جوانی لااوبالی در محله بود بصورت دلخراشی در سال86 تصادف وفوت نمود جوانی که نه گواهینامه داشت و فقط ب پرداخت 35 میلیون دیه ان زمان براحتی از زندان ازاد گشت وبه ریش قانون وهمه خندید ومن ماندم با یک دنیا ورنج وغم از دست دادن فرزندم............. این است قانون کشور ما

  • طاهره
    0

    خدا بهشون صبر بده .منتها طبق قانون برای یک قتل دو نفر که اعدام نمی شوند...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها