کاتانچ: مقابل ایران به برخی بازیکنان استراحت می‌دهم

سرمربی تیم ملی عراق اعلام کرد مقابل ایران به برخی نفرات اصلی اش استراحت می دهد.

کاتانچ: مقابل ایران به برخی بازیکنان استراحت می‌دهم

تیم ملی عراق عصر روز گذشته دومین بازی مرحله گروهی خود را مقابل یمن با برتری 3 بر صفر به پایان رساند تا با 6 امتیاز صعودش به دور بعدی را قطعی کند و حالا روز چهارشنبه برای صدرنشینی در گروه مقابل ایران قرار می گیرد.

سرکو کاتانچ سرمربی اسلوونیایی عراقی ها بعد از برد مقابل یمن در نشست خبری عنوان کرد: «ما یک بازی بزرگ انجام دادیم که سزاوار برنده شدن بودیم. لیاقت ما حضور در دور بعدی مسابقات است. از عملکرد بازیکنانم خوشحال هستم و امیدوارم در آینده این روند خوب را ادامه دهیم.»

او البته از عملکرد تیمش گلایه هایی نیز دارد: «ما احتیاج به پیشرفت بیشتر داریم. بازی با یمن بد نبود اما می توانست بهتر از این باشد. اگر می خواهیم فاتح جام ملت های آسیا باشیم، باید بهتر از این کار کنیم. پیشرفت را من در همین تورنمنت بازی به بازی می بینم. مسائل مثبت زیادی را می بینم که بسیار مهم است. از سوی دیگر باید گل های بیشتری بزنیم و تهاجمی تر باشیم.»


سرمربی عراق ادامه داد: «ما مقابل ویتنام یک بازی متفاوت انجام دادیم و نمی توانیم دو مسابقه ویتنام و یمن را مقایسه کنیم چون ویتنام تیم قوی تری است. آن مسابقه بازی اولمان بود و بازیکنان زیر فشار قرار گرفتند. در درجه دوم ویتنام در نیمه اول مقابل ما در سطح بالایی بازی کرد. آنها ما را تسلیم خودشان کردند اما برد 3 بر 2 برایمان باارزش بود.».

سرمربی اسلوونیایی عراق در بخش دیگری از حرف هایش به دیدار با ایران در آخرین مسابقه از مرحله گروهی اشاره کرد و گفت: «شاید شما برای اینکه یک تورنمنت را شروع کنید بهتر باشد با تیمی بازی داشته باشید که روی کاغذ تیم خوبی باشد و به عبارت بهتر 10 بازیکن در محوطه جریمه خودش ندارد. بازی با ایران برای ما چنین حالتی خواهد داشت.»

کاتانچ همچنین گفت: «همه می دانند بازی با ایران برای عراقی ها چه معنایی دارد؛ ما در این مسابقه برای پیروزی به میدان می رویم و تمام تلاشمان را می کنیم تا به آن برسیم. شخصا برایم تفاوتی ندارد که سرگروه باشیم یا تیم دوم گروه صعود کنیم. برای ما بازی کردن مهم است ، اما قطعا برای پیروزی به میدان می رویم.

وی با اشاره به خستگی برخی بازیکنان عراق تاکید کرد: «طبیعی است که برخی بازیکنانم خسته باشند و بخواهند استراحت کنند. من قصد دارم به برخی بازیکنانم مقابل ایران استراحت بدهم و بازیکنانی که فرصت کمتری مقابل یمن و ویتنام برای حضور در ترکیب داشتند، به میدان بروند. به اندازه کافی هم بازیکن داریم که با این شرایط برای برد بازی کنیم.»

کاتانچ در پایان افزود: «بازی ایران و یمن را دیدم؛ برخی از نقاط ضعف ایران را شناسایی کردم و امیدوارم بتوانیم از آنها بهره برداری کنیم و به برد برسیم. البته من حرفی درباره ترکیب تیمم نمی زنم اما می توانیم به موفقیت برسیم.»

منبع: ورزش سه

2034

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ربیعی
    0

    تیم ملی ایران در وسط زمین بهترین هافبکها ودر حمله بهترین فوردباردهارا دارد اما در دفاع متاسفانه دفاع قابل اعتمادی نداریم آقای حاج صفی یک بازیکن میانی است آقای مح مدی و غفوری ورامین بسیار خوب ولی دفاع میانی نداریم .کنعانی زادگان درحد وقواره تیم ملی نیست .پیروزی تیم ملی را آرزومندیم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها