گام جدید خبرفوری برای حمایت رسانه ای از استارت آپ ها

امضای تفاهم نامه همکاری خبری میان خبرفوری و پارادایس هاب

در راستای حمایت از نوآوری و فناوری در سطح کشور، مجموعه رسانه ای خبرفوری و پارادایس هاب، تفاهم نامه همکاری رسانه ای امضا کردند.

امضای تفاهم نامه همکاری خبری میان خبرفوری و پارادایس هاب

در جریان امضای این تفاهم نامه که میان دکتر مصطفی انتظاری هروی، مدیرعامل خبر فوری و حامد حافظی بنیانگذار مجموعه پارادایس هاب به امضا رسید، زمینه حمایت از ایده های نو و استارت آپ های فناورانه در کشور مورد تاکید دو طرف قرار گرفت.

مصطفی انتظاری در جریان امضای این تفاهم نامه گفت که مجموعه خبرفوری به عنوان یک شتابدهنده رسانه ای، با قرار گرفتن در کنار استارت آپ ها سعی می کند تا زمینه معرفی ایده های خلاقانه در سطح کشور را با کمک سایر نهادهای دست اندرکار فراهم آورده و مسیر سرمایه گذاری بر روی این ایده ها را تسهیل کند.

وی افزود: خبرفوری و پارادایس هاب با ایجاد یک رسانه قدرتمند علمی که به طور ویژه به حوزه استارت آپ ها بپردازد، می کوشند تا فقر فرهنگ سازی علمی در کشور را جبران کرده و استارت آپ ها را در معرفی بهتر ظرفیت های خود در سطح ملی و بین المللی مورد حمایت قرار دهند.

پارادایس هاب یک مجموعه کار اشتراکی است که به استارت آپ ها کمک می کند تا از طریق شتابدهنده های علمی، از آموزش و سرمایه گذاری بهره مند شوند.

گفتنی است؛ مجموعه رسانه ای خبرفوری پیش از این اعلام کرده بود که آماده حمایت از همه استارت آپ ها و معرفی محصولات نوآورانه آنها به سرمایه گذاران و مصرف کنندگان است.

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها