تازه ترین اثر دکتر محمدعلی اسلامی ندوشن در یزد رونمایی شد

در آیین بزرگداشت دکتر محمد علی اسلامی ندوشن در یزد تازه ترین اثر این نویسنده برجسته و معاصر کشور با عنوان 'نامه به فرزند' شامگاه چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان و ادب دوستان استان رونمایی شد.

تازه ترین اثر دکتر محمدعلی اسلامی ندوشن در یزد رونمایی شد

این اثر شامل پندنامه های دکتر اسلامی ندوشن با یادداشتهایی از استادان اصغر دادبه، میرجلال کزازی، فریدن مجلسی، محمدجعفر یاحقی و غلامحسین امیرخانی از نویسندگان برجسته کشور است که با حاشیه های تذهیب برگرفته از طرح های اواخر صفوی مزین شده است.

خوشنویسی جلد این کتاب توسط استاد غلامحسین امیرخانی و کتابت متن آن به خط نستعلیق توسط استاد محمود رهبران از خوشنویسان برجسته کشور انجام شده است.

در مراسم رونمایی از این کتاب استاندار یزد و جمعی از شخصیتهای علمی و ادبی، نویسندگان و ادیبان حضور داشتند.

دکتر اسلامی ندوشن بیش 50 جلد کتاب در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، ادبی و فرهنگی به رشته تحریر درآورد که 10 جلد از این کتاب ها با عنوان 'ایران' آغاز می شود و هم اینک اغلب کتابخانه های کشور به این کتاب ها مزین است.

منبع: ایرنا

1981

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • صفر قاسمی
    0

    با سلام درصورت امکان نحوه تهیه کتاب را بنویسید . بنده الان سه ماه است که دنبال کتابهای ( برگریزان و سرو سخنگو و یاد یاران یا نامه ها ) در استان بوشهر می باشم ولی تا کنون موفق نشده ام . اخیرا که نمایشگاه کتاب برگزار شد در نمایشگاه هم کتابها موجود نبود. اگر بتوانید در این زمینه کمک کنید ممنون می شوم . در ضمن کتاب حاج آخوند هم می خواهم . با تشکر و منتظر پاسخ شما هستم .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها