خریداران منتظر ریزش بیشتر قیمت خودرو باشند+جدول

 رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو با بیان اینکه قیمت خودرو در بازار روند کاهشی به خود گرفته است، گفت: خریداران منتظر ریزش بیشتر قیمت باشند. 

خریداران منتظر ریزش بیشتر قیمت خودرو باشند+جدول

سعید موتمنی درباره آخرین وضعیت بازار خودرو اظهار کرد: شرایط بازار خودرو آرام است و قیمت‌ها در حال کاهش است.

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو با اشاره به کاهش قیمت خودرو طی روز‌های اخیر افزود: خودرو‌های مونتاژی شامل سراتو، هایما و جک حدود ۵ تا ۷ میلیون تومان و خودرو‌های داخلی یک تا ۳ میلیون تومان کاهش قیمت داشته اند همچنین قیمت خودرو‌های وارداتی نیز ۵ تا ۸ درصد با کاهش قیمت مواجه شده است.

وی گفت: از نظر مصرف کننده قیمت خودرو بسیار بالا است و باید به قیمت منطقی برگردد و با عرضه بیشتر خودرو توسط خودروساز‌ها قیمت‌ها کاهش می‌یابد.

موتمنی خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به کاهش قیمت ارز و کاهش قیمت خودرو دیگر کسی بر روی این کالا سرمایه گذاری نمی‌کند و افرادی که درگذشته هیجانی معامله کردند و متضرر شدند دیگر ریسک نخواهند کرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو گفت: بیشتر کسانی که در گذشته خودرو می‌خریدند به دنبال سود بودند و برای نیاز خرید نمی‌کردند و اکنون با توجه به شرایط موجود، وارد این بازار نمی‌شوند و خودبه‌خود قیمت‌ها کاهشی می‌شود.

وی ادامه داد: بسیاری از افراد به امید افزایش قیمت، چندین خودرو خریداری کرده بودند تا سود کنند اما، اکنون که حدودا وضعیت قیمت خودروساز‌ها مشخص شده و خودروساز‌ها هم به دنبال عرضه خودرو و تحویل به صورت روز هستند کسی به سمت خرید این خودرو‌ها نمی‌رود.

موتمنی تاکید کرد: بازار خودرو در آینده بیشتر کاهش قیمت خواهد داشت و خریداران در انتظار کاهش بیشتر باشند.

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 8
  • علی احمدی
    0

    فکر نکنم کشوری مسخره تر از ایران باشه.ما خودمون به خودمون رحم نمیکنیم انتظار داریم دشمن به مون رحم کنه.تا ایران از یه مشت کثافت پاک نشه همین آشو همین کاسه است.و آن کسانی که پولهای حرام و به خورد زنو بچون میدن آماده باشن که این پولهای کثیف مثه چرک و خون از یه جا سر باز بکند وروزگار انتقام این اشغالا رو بگیره

  • امین سلیمان
    0

    شما اگر ایرانی بودید مردم این کشور را میفهمیدید چه مشکلاتی دارن چون شما ایرانی نیستید نفهمید اینقدر زیادید که نمیشه اسماتونم تایپ کرد اینقدر گفتیم دیگه جونی آزمون نمونده آیا اون بالا دستها جاضرن زندگوشونو با یک آدم فقیر کارتون خاب عوضش کنند فقط بلدید شعار بدید چون شکمتون سیره هروقت توانستید خودتون و مثل مردم ببینید اونوقت انسانید و خودتونو از مردم میتوانید بدونید

  • امیر
    0

    امیدوارم وزیر صنعت زیر بار فشار آدم های زالو صفت که خون مردم رو میمکنند با این قیمتهای بالای ماشین های بدرد نخور، که قیمت پراید همون بیست میلیون هم براش اضاف هستش؛ نروند

  • امیرج
    0

    کاهش قیمت‌ها امیدوارم بعد از ۲۲بهمن هم ادامه داشته باشدنه که فقط بخاطر۲۲بهمن

  • محمد بازانی
    0

    سلام لطف کنید به این مسئولین بگید پس این ایرانخودرو کی خودرو های ما رو که ۹ ماه پیش کامل پولو پرداخت کردیم تحویل می دهد.

  • هادی اله یاری رزنی
    0

    تو روخدا اینجوری ننویسید!!! دلالا میمیرن...

  • سعیده فصلی
    0

    متاسفم برای این کشور،با این مدیریت

  • بهمن
    0

    خود دولت در گرانی ها دست دارد وهیچ ربطی به آمریکا وارز ندارد دولت بی کفایت ودوتابعیتی هستند ومردم را خر فرض کردند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها