اتهام یک نماینده مجلس به روسای دو قوه:

لاریجانی و روحانی دیکتاتوری می کنند!

یک نماینده مجلس نزدیک به طیف تندرو جریان اصولگرا، لاریجانی و روحانی را متهم به دیکتاتوری کرد!

لاریجانی و روحانی دیکتاتوری می کنند!

جریان پایداری در مجلس اندک اندک تکلیف خود را با علی لاریجانی روشن می کند. رئیس مجلسی که هرچند با حمایت این جریان بر کرسی ریاست بهارستان تکیه زد، اما حالا جریان رادیکال اصلولگرا او را در کنار روحانی قرار داده و برای او جایگاهی را قائل می شوند که در دهه 1370 ناطق نوری در قبال هاشمی رفسنجانی داشت.

در همین راستا به تازگی نصرالله پژمانفر نماینده نزدیک به جریان پایداری مجلس با انتقاد از ارسال لوایح FATF به مجمع تشخیص مصلحت نظام به جای شورای نگهبان توسط رئیس مجلس، گفته است: رئیس مجلس و رئیس جمهور خود را بالاتر از قانون می‌دانند و امروز جمهوری اسلامی از ناحیه روسای این دو قوه دچار دیکتاتوری شده‌ است.

اتهام دیکتاتوری زدن به دو رئیس قوه، نشان می دهد که تندروهای اصولگرا چطور خود را در مقابل روحانی و لاریجانی قرار داده و می کوشند که از این طریق، بر فضای سیاسی کشور اثر بگذارند.

جریان رادیکال اصلولگرا لاریجانی را در کنار روحانی قرار داده و برای او جایگاهی را قائل می شوند که در دهه 1370 ناطق نوری در قبال هاشمی رفسنجانی داشت

پیش از این همین جریان با به راه انداختن موضوع استیضاح رئیس مجلس نشان داده بودند که دیگر در کنار لاریجانی قرار نداشته و خود را در مقابل چهره ای تعریف می کنند که پیشتر، در اردوگاه اصولگرایی قرار داشت.

این دست مواضع البته درحالی از سوی تندروهای اصولگرا اخذ می شود که بخش دیگری از اصولگرایان همچنان خود را حامی لاریجانی و حتی روحانی دانسته و انتقادات طیف پایداری را، ناشی از انزوای سیاسی این جریان می دانند.

منبع: خبر فوری

17

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • ناريا
    0

    فكر كرديد ديكتاتور شاخ ودم دارد همين ها ديكتاتور هستند

    نظرات شما -
    • م. احدیان
      0

      متاسفانه این دیکتاتورها منتخب تهرانی های مفتخور هستند اما یه کشور و یه ملت باید تاوان این مفتخورهای تهرانی رو ۸ سال پس بده ، امیدوارم روزی برسد تا بتوانیم مزه درد و رنج را به ذائقه کثیف تهرانی ها فرو کنیم و کاری کنیم که منبعد برای رای دادن به نمایندگان مجلس و کاندیدای ریاست جمهوری حداقل یک ساعت فکر کنند ، بعد رای بدهند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها