برای ثبت شرکت سراغ دلال برویم؟/ نظرات مردمی درباره عملکرد اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری را اینجا ببنید

دوربین خبرفوری در این هفته سراغ اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری رفته است تا از نحوه پاسخگویی این سازمان و تعامل با ارباب رجوع و مردم جویا شود.

برای ثبت شرکت سراغ دلال برویم؟/ نظرات مردمی درباره عملکرد اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری را اینجا ببنید

به گزارش خبر فوری ، دوربین خبر فوری در این هفته سراغ اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری رفته است تا از نحوه پاسخگویی این سازمان و تعامل با ارباب رجوع و مردم جویا شود.

در برنامه "حرف مردم" این هفته به اداره کل ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری مراجعه کردیم.

در ابتدا با یک وکیل مواجه شدیم که حضور در این سازمان جزو کارهای روزانه اش محسوب می شود. ازطرفی با یک خانم همکلام شدیم که از روند پیگیری کارهایش راضی بود.

همچنین یک مرد حدودا ۵۰ ساله از اینکه دلال ها اطراف اداره حضور ندارند و کسی به آنها نظارت نمی کند گلایه مند بود.

در پایان پیشنهاد می شود فیلم کامل را تا پایان مشاهده کنید و منتظر گزارش های بعدی از سازمان ها و نهادهای دیگر در هفته های آتی باشید.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • اسیر موسسه های ثبت شرکت
    0

    باز این دلال ها شرف دارن به موسساتی که با کت شلوار و کراوات کاری باهات می کنن که مجبور میشی قید پولت را بزنی از من موسسه ...برتر معروفترین موسسه ثبت شرکت ۱.۳ بابت یک کد اقتصادی ۱۸ ماه پیش پول گرفت هنوز که هنوزه هیچ کاری نکرده آخر خودم رفتم دنبالش یک هفته ای گرفتم ‌در کل حدود ۴.۵ از من پول گرفتن برای برند و کد اقتصادی و کارت بازرگانی گرفتن هنوز بعد ۱۸ ماه اندر خم یک کوچه هستیم هر روز باید زنگ بزنم تمام شرکای کاریم را از دست دادم به همه توصیه می کنم همه کار ها را خودتان انجام بدید مثل من اسیر این موسسه ها نشید اولش زبون می ریزن ولی هیچی بلد نیستن پولم از دستم رفت اما تجربه شد به این موسسه ها اعتماد نکنم مخصوصا ...برتر که تجربه بدی بود .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها