ستاد انتخابات در شهرستان دیلم تشکیل شد

ستاد انتخابات در شهرستان دیلم تشکیل شد

حسن اسماعیلی بعدازظهر امروز در نشست با اعضای ستاد انتخابات شهرستان دیلم با تاکید بر توجه به رعایت قانون در اجرای مراحب مختلف انتخابات اردیبهشت 96 اظهار داشت: همه مدیران دستگاههای اجرایی موظف هستند در چارچوب قانون وظایف خود را به بهترین شکل در انتخابات انجام دهند.

وی انتخابات را نماد مشارکت ومردم سالاری دانست و افزود: تلاش همه ارکان نظام برگزاری انتخاباتی سالم ،قانونی و با هدف ادای دین به نظام ،انقلاب وشهدا است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان دیلم بر رعایت وحفظ حرمت کاندیداهای انتخابات پیش رو تاکید و اظهارداشت : هیچ یک ازدستگاهها ،ادارات و نهادهای نظام و دولت در شهرستان حق استفاده ازبیت المال و تبلیغ برای نامزدهای انتخاباتی ندارند.

فرمانداردیلم تصریح کرد : باهمکاری ،همدلی و هماهنگی که بین هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی وجود دارد پیش بینی می‌شود شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و با نظم و حضور حداکثری باشیم .

اسماعیلی مردم شهرستان دیلم را مردمی ولایتمدار و همیشه در صحنه دانست و افزود: براساس آمار و اطلاعات حضور مردم این شهرستان در انتخابات‌های گذشته بسیار چشمگیر بوده که نشان دهنده علاقه مردم به سرنوشت سیاسی خود است.

فرماندار دیلم برگزاری انتخاباتی باشکوه را هدف همه مسئولان دانست و تاکید کرد: باید زمینه‌ای فراهم شود تا مردم با آرامش خاطر در پای صندوق‌های رأی حضور یابند و فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند و هیچ کس اجازه ندارد به جای مردم تصمیم گرفته و یا برای آنها تصمیم سازی کند.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام از کاندیداهای شورای اسلامی از 30 اسفند افزود: ثبت نام از داوطلبان نامزدی شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از 30 اسفند ماه امسال آغاز و تا پایان روز ششم فروردین 96 ادامه دارد.

منبع: تسنیم

10

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها