حذف صنعت نفت از جام حذفی/ عیسی‌زاده هو شد دایی تشویق

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با قبول شکست مقابل سایپا از گردونه رقابت‌های جام حذفی حذف شد.

حذف صنعت نفت از جام حذفی/ عیسی‌زاده هو شد دایی تشویق

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، از ساعت ۱۶ و ۳۰ به مصاف سایپا رفت.

قضاوت این دیدار بر عهده محمدرضا اکبریان است و آقایان حمید سبحانی و محمد سلطانی وی را در امر قضاوت یاری کردند.

اکبریان عقیل کعبی، میلاد جهانی و اکبر ایمانی از صنعت نفت و آرش رضاوند، حاج محمدی و معین عباسیان را از سایپا با کارت زرد خود جریمه کرد.

نفتی‌ها در روزی که از همراهی هشت هزار هوادار خود بهره‌مند بودند، با ترکیب شهاب گردان، حسین ساکی، سیروان قربانی، عقیل کعبی، اکبر ایمانی، میلاد جهانی، کرار جاسم، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی، وفا هخامنش، جاناتان بالوتلی به میدان رفتند.

در مقابل، علی دایی تیم خود را با ترکیب محمد حسین اکبر منادی، رضای علیاری، آرش رضاوند، مخدی ترابی، علی دشتی، امید خالدی، معین عباسیان، آرمان رمضانی، حسین کامیاب و محمد امین حاج محمدی به میدان فرستاد.

صنعت نفت در نیمه نخست حملات متعدد اما ناموفقی را روی دروازه سایپا ترتیب داد که هیچکدام ثمربخش نبود.

در دقیقه ۵۵ کرار جاسم روی خطای مدافعان سایپا در درون محوطه جریمه این تیم سرنگون شد که داور نقطه پنالتی را نشان داد، هافبک عراقی نفتی‌ها توپ خود را به سمت چپ دروازه سایپا روانه کرد که با واکنش منادی همراه بود و ضربه پنالتی برای نفت آبادان هدر رفت.

نفتی‌ها در دقیقه ۷۶ توسط بالوتلی حمله‌ای را ترتیب دادند که شوت سرکش وی از پشت محوطه جریمه سایپا به دفاع این تیم برخورد کرد و در برگشت اکبر ایمانی صاحب توپ شد تا توپ او هم توسط دروازه‌بان برگشت داده شود اما این بار کرار جاسم کار را تمام کرد و صنعت نفت را از درون محوطه شش قدم صاحب گل اول کرد.

چهار دقیقه بعد سایپایی‌ها فرصت به تساوی کشاندن بازی را داشتند که توپ مهاجمان این تیم با برخورد به دیرک دروازه صنعت نفت دفع شد.

شاگردان دایی همچنان به حملات خود ادامه دادند تا در دقیقه ۸۴ این تیم از پشت محوطه جریمه صنعت نفت صاحب یک ضربه آزاد شد، این توپ را ترابی به زیبایی وارد دروازه شهاب گردان کرد تا این بازی در وقت‌های عادی به تساوی برسد و دو تیم وارد وقت‌های اضافی شوند.

در دقایق آغازین وقت‌های اضافه مهدی ترابی از پشت محوطه جریمه شوت سرضربی را روانه دروازه گردان کرد که در این صحنه دروازه صنعت نفت در دقیقه هفتم وقت‌های اضافه برای بار دوم باز شد.

شعارهای تماشاگردان بر علیه مدیرعامل باشگاه صنعت نفت پس از گل دوم سایپا شروع شد.

در دقیقه ۱۴ وقت‌های اضافی اول، در درون محوطه جریمه صنعت نفت روی مهاجم سایپا خطا شد که داور با نشان دادن نقطه پنالتی به آرش رضاوند این فرصت را داد تا سایپا را به گل سوم برساند.

پس از به ثمر رسیدن گل سوم، برخی تماشاگران رفته رفته ورزشگاه تختی آبادان را ترک کردند.

تماشاگران در شعارهای مختلفی که سر می‌دانند خواستار کناره‌گیری مدیرعامل باشگاه صنعت نفت شدند.

نفتی‌ها پس از دریافت گل سوم انگیزه چندانی برای ادامه کار نشان ندادند تا سرانجام این دیدار با نتیجه سه بر یک به سود میهمان خاتمه پیدا کند.

بدین ترتیب صنعت نفت آبادان پس از آنکه فصل گذشته از رسیدن به فینال بازمانده بود، در این فصل نیز مغلوب سایپا شد تا از رسیدن به جمع چهار تیم پایانی باز بماند.

این دو تیم در هفته آینده رقابت‌های لیگ برتر بار دیگر در آبادان به مصاف هم خواهند رفت.

منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها