یکتا ناصر و منوچهر هادی: به دنیاآوردن فرزند در خارج از کشور به معنای نامطلوب بودن اوضاع داخلی است

یکتا ناصر بازیگر و منوچهر هادی کارگردان معتقدند: اگر برخی زوج‌ها می‌خواهند فرزندشان را در خارج از کشور به دنیا بیاورد، یعنی اوضاع داخلی مطلوب نیست.

یکتا ناصر و منوچهر هادی: به دنیاآوردن فرزند در خارج از کشور به معنای نامطلوب بودن اوضاع داخلی است

کارگردان سریال دلدادگان درخصوص حضور و سکونت هنرمندان در کشورهای اروپایی و آمریکایی گفت: حضور هنرمندان در کشورهای خارجی به خودشان مربوط است و موضوعی محسوب می شود که شخصی و خصوصی می باشد.

منوچهر هادی به موضوع تولد فرزند هنرمندان در خارج از کشور اشاره کرد و اظهار داشت: تولد فرزند هنرمندان در خارج از کشور کار خلاف شرعی که محسوب نمی شود و به شرایط شخصی این افراد برمی گردد.

یکتا ناصر نیز خاطرنشان کرد: طبیعی است که هر شخصی تلاش می کند تا زندگی آسوده و مطلوب تری داشته باشد لذا به هنرمندان نمی توانیم انتقاد کنیم که در خارج از کشور زندگی می کنند.

منبع: سرنا نیوز

1981

حجم ویدیو: 5.94M | مدت زمان ویدیو: 00:00:59 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • کاربر ناشناس
    0

    اینقد به مردم فخر نفروشین!!!!!یعنی چی که کسی شرایطش رو نداره اونور اب بچه شو بدنیا نیاره !!!! اون همه شهید و مجروح و اسیر دادیم تو جنگ که وطن حفظ بشه اونوقت شماها شرایط وطن رو نمی پسندین پس برا چی موندین اینجا !!!!مفهوم این جمله چیه که بلاخره شرایط یه طوریه که یه عده ای زودتر به خواسته هاشون میرسن یه عده دیر تر !!!!مگه شما شرایط رو تعیین میکنین!!!چرا به باورمردم توهین میکنین !!!حالا تقی به توقی خورده و شماها دیده شدین بقیه ادم نیستن!!!!یادتون باشه همین مردم بودن که شما رو به اونجا رسوندن که از بالا دارین به مردم نگاه میکنین !!!!!اینقد تاقچه بالا نزارین هیچیتون از مردم بیشتر نیست اگه مردم تحویلتون نگیرن و از فیلم ها تون استقبال نکنن باید برین سماق بمکین !!!!تازه به دوران رسیده ها!!!!!

    نظرات شما -
    • پژمان
      0

      آفرین احسن واقعا گل گفتی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها