سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفت و گو با خبرفوری:

آمار خوبی از خروج نیروهای بازنشسته داریم/ افرادی که هنوز کناره گیری نکردند منتظر حکم قضایی باشند

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به آمار ارائه شده نیروهای بازنشسته بسیاری از نهادهای اجرایی از سمت خود کناره گیری کردند.

آمار خوبی از خروج نیروهای بازنشسته داریم/ افرادی که هنوز کناره گیری نکردند منتظر حکم قضایی باشند

بهروز نعمتی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان اظهارکرد: باتوجه به ضرب الاجل تعیین شده از سوی مجلس شورای اسلامی تا ۲۶ آبان، آمار و ارقام قابل قبولی از کناره گیری نیروهای بازنشسته از نهادهای اجرایی وجود دارد که می توان بر این اساس از موفقیت این قانون سخن گفت.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی از زمان تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان بر ضرورت اجرای کامل این مصوبه تاکید داشت از این رویه معقول و موفقی در اجرای این قانون در نهادهای اجرایی صورت گرفت.

سخنگوی هئیت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر زمان برای خروج نیروهای بازنشسته از نهادهای اجرایی به پایان رسیده است از این رو اگر مدیر، کارمند و هر فرد بازنشسته ای در نهادهای اجرایی مشغول به کار باشد مجرم شناخته می شود و طبق مجازات در نظر گرفته شده در این قانون با وی برخورد خواهد شد.

نعمتی با بیان اینکه قانون با هیچ کس تعارف ندارد خاطرنشان کرد: بدون شک هیئت رئیسه مجلس در راستای بررسی دقیق قانون منع به کارگیری بازنشستگان گزارش جامعی را تهیه و مردم ارائه خواهد داد.

وی تاکید کرد: امیدواریم با اجرایی شدن این مصوبه مجلس زمینه و بستر لازم برای حضور نیروهای جوان و البته تحصیلکرده کشورمان در بسترهای اجرایی کشور فراهم شود و ما شاهد کاهش نرخ اشتغال در کشور باشیم.

سخنگوی هئیت رئیسه مجلس درباره استمرار حضور نیروهای بازنشسته در برخی از نهادهای اجرایی گفت: ما مکررا اعلام کردیم ۲۶ آبان پایان حضور نیروهای بازنشسته در نهادهای اجرایی است اما متاسفانه برخی از نهادها و سازمان در راستای طی کردن پروسه خروج نیروهای بازنشسته خود دیر اقدام کردند از این رو اقدامات آنها با کمی تاخیر همراه بوده است که البته با پیگیری هایی که مجلس داشته است رویکردهای لازم برای اجرای سریع قانون در این راستا اتخاذ شده است.

نعمتی اظهار کرد: مجلس در راستای اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان از مواضع خود کوتاه نمی آید و در این راستا تمامی اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • مردم
    0

    کسانی که اقدام نکردن . حتما کار غیر قانونی انجام داده اند و مطمئن باشید آنها درحال انجام کارهای غیر قانونی نیمه تمام هستند. متاسفانه در این موارد سازمان های ناظر در خواب سنگین فرو می روند.

  • امیر
    0

    تو رو خدا حرف خنده دار نزنید ، حکم قضایی؟؟؟!! مدیرانی که عاشق صندلیشون هستند صد سال نمیتونید بلندشون کنین. نمونش دبیر هییت دولت آقای حاجی میرزایی که زیر معاون اول هست سال ۸۵ بازنشست شده و سال ۹۲ بازگشت به کار شده و هنوز با گذشت چند روز از اجرای قانون هنوز سر کارشه و میگه هیچ خدایی نمیتونه منو کنار بزاره! این یک نمونه واضح

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها