در گفت و گو با خبرفوری مطرح شد

واکنش کریمی قدوسی به ریاست برادرزاده‎اش در بنیاد بازی‎های رایانه‎ای/ من سفارش نکردم، جنتی این کار را کرد

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی درباره ریاست برادرزاده‎اش در بنیاد ملی بازی‎های رایانه‏‎ای واکنش نشان داد.

واکنش کریمی قدوسی به ریاست برادرزاده‎اش در بنیاد بازی‎های رایانه‎ای/ من سفارش نکردم، جنتی این کار را کرد

محمدجواد کریمی قدوسی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درپاسخ به سوالی پیرامون اینکه مالکیت بنیاد ملی بازی‎های رایانه‎ای به برادرزادهش اختصاص دارد و این بنیاد توانسته است بودجه‎ کلان و میلیاردی را از وزارت فرهنگ در راستای هزینه‎های خود دریافت کند اظهارکرد: بنده صراحتا باید بگویم که اینکه برادرزاده و هرکدام از فامیل‎های من هرکار و اقدامی انجام می‎دهند به خودشان ارتباط دارد و قطعا تصمیمات و اقداماتی که از سوی آنها اتخاذ می‎شود به من ارتباطی ندارد.

وی درباره اینکه آیا برادرزاده‎اش تخصصی مرتبط با این حوزه دارد افزود: آنطور که بنده اطلاع دارم وی از بچگی، دوران نوجوانی و جوانی در این حوزه کار کرده است و نسبت به این فضا اشراف کافی دارد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده در جریان انتصاب وی و اینکه چگونه در بنیاد ملی بازی‎های رایانه‎ای سمت دریافت دریافت کرده است قرار ندارم و از این موضوع نیز بی‎اطلاع هستم.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: البته باید به این نکته اشاره کنم که برادر بنده ارتباط ویژه‎ای با علی جنتی از قدیم داشته است از این رو وقتی آقای جنتی در وزارت ارشاد حضور پیدا کردند این ارتباط استمرارداشت که شاید در این انتصاب تاثیرگذار بوده باشد که بنده از آن هیچ اطلاعی ندارم و نمی‎توانم صحت و سقم آن را تایید کنم.

وی تاکید کرد: بنده تنها از حد ارتباطات میان برادرم و علی جنتی اطلاع دارم از این رو هیچ ارتباط و توصیه‎ای از سوی بنده برای حضور برادرزاده‎ام در بنیاد ملی بازی‎های رایانه‎ای صورت نگرفته است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنده سبک زندگی خودم را دارم که مردم از آن مطلع هستند و نسبت به آن شناخت کافی دارند از این رو دیگران هم زندگی خودشان را دارند و باید نسبت به کارهایی که انجام می‎دهند پاسخگو باشند.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • ا
    0

    سلام. لطفا به من بگویید چجوری اعلان های خبر فوری را قطع کنم. تا اینترنت را روشن میکنم بطور خودکار خبرها بمن ارسال میشوند. من علاقه ای ندارم.تشکر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها