پرداخت یارانه ۲۰۰ هزار تومانی به کارگران و کارمندان با حقوق زیر ۳ میلیون

وزیر کار از اختصاص بسته‌های 100 تا 300 هزار تومانی به افراد تحت پوشش نهاد‌های حمایتی و کارمندان خبر داد.

پرداخت یارانه ۲۰۰ هزار تومانی به کارگران و کارمندان با حقوق زیر ۳ میلیون

محمد شریعتمداری گفت: حداقل معیشت و دست مزد وضعیت مطلوبی ندارد که برای اصلاح این مشکل در سه مرحله و متناسب با وضعیت خانوار بسته‌های حمایتی بین 100 تا 300 هزار تومان در دولت تعیین شده که به گروه­های هدف پرداخت خواهد شد.

شریعتمداری افزود: بسته‌های حمایتی ویژه ابتدا به عزیزان تحت پوشش کمیته امداد، سازمان بهزیستی و یا افرادی که در نوبت پیوستن به این سازمان‌ها هستند تعلق خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه یک سبد کالایی متنوع با اختیار خرید کالا‌های مختلف در اختیار این افراد قرار خواهیم داد، گفت: برای کارکنان دولت نیز یک سیاست جبرانی اتخاذ شده که به طور متوسط مبلغ 200 هزار تومان به کسانی که حقوقشان زیر 3 میلیون تومان است اعم از شاغلین و بازنشستگان تعلق می‌گیرد.

شریعتمداری افزود: قرار است مبلغی نیز به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود تا این سازمان بسته‌های حمایتی را به دریافت کنندگان در آمد زیر 3 میلیون از قشر کارگر و یا مستمری بگیران این سازمان تخصیص دهد.

وی گفت: بسته حمایتی دیگری نیز برای افرادی مانند کارگران ساختمانی، رانندگان، زنبورداران، صیادان و ... که در این دو گروه نبودند پیش بینی شده است که با همان شرط در آمد زیر 3 میلیون تومان در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.

منبع: تسنیم

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • بهنام
    0

    کی دقیقا کی وعده توخالی

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      ما که نسل سوخته شدیم خداشانس بده ب فرزندانمان

  • حسن
    0

    فقط بلدین شعاربدین آقای وزیر ازعمل خبری نیست.ضمنا، خیال میکنید درمملکتی که خط فقر شش میلیون تومان است، بسته های دویست تومنی چقدر مشکل گشاست؟؟!!!!

  • یزدان
    0

    نوش دارویی وبعداز مرگ سهراب امدی

    نظرات شما -
    • محمد
      0

      چرا خبری از افرادی که تحت حمایت هیچ ارگانی نیستند و بیکار ند حتی برای شام شب محتاج نیست فقط کارگران و کارمند شامل این بسته های همایتی هستند روستاییان وعشایر و بیکاران با این یارانه 45هزاریتان واین اجناس ارزانتان چکار کنند

  • سعید فرجی
    0

    متاسفانه نمیدونم چی بگم در مورد این دولت ها و مسئولین مدت هاست که سبد کالا طی سالهای مختلف به حقوق بگیر ها و نظامیان و ... میدن ولی خانواده هایی همچون ما که نه بیمه داریم نه حقوق داریم و با بدبختی داریم زندگی میکنیم تعلق نمیگیره! بله باید اعلام کنم که با این که ایرانی الاصل هستیم هیچگونه توجهی به خانواده هایی همچون ما نمیکنن! تو کرج زندگی میکنیم و پدرمونم از دست دادیم و قبول نکردیم تحت پوشش هیچ نهادی باشیم با این که کمیته امداد از طرف مدرسه برادرم اصرار میکرد تحت پوشش باشیم قبول نکردیم هر سختی باشه تحمل میکنیم ولی این بی عدالتی ها همینطوری نمیمونه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها