سلطان سکه و همدستش اعدام شدند


23 آبان 1397 - 08:08
5beb9da05e479_5beb9da05e47b
سحرگاه امروز حکم وحید مظلومین و محمد اسماعیل قاسمی که به جرم افساد فی‌الارض از طریق تشکیل شبکه فساد اخلال در نظام اقتصادی و ارزی و پولی کشور به اعدام محکوم شده بودند، به اجرا گذاشته شد.


به گزارش حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سحرگاه امروز حکم وحید مظلومین و محمد اسماعیل قاسمی که به جرم افساد فی‌الارض از طریق تشکیل شبکه فساد اخلال در نظام اقتصادی و ارزی و پولی کشور به اعدام محکوم شده بودند، به اجرا گذاشته شد.

وحید مظلومین و همدستش به همراه دوازده نفر دیگر از اعضای باندش با انجام معاملات غیرقانونی و غیرمجاز و قاچاق عمده و کلان ارز و سکه اقدام به اخلال در باز ارز و سکه می‌کردند که در دادگاه انقلاب محاکمه و سپس این دو نفر به اعدام محکوم شدند.

سحرگاه امروز حکم وحید مظلومین و محمد اسماعیل قاسمی که به جرم افساد فی‌الارض از طریق تشکیل شبکه فساد اخلال در نظام اقتصادی و ارزی و پولی کشور به اعدام محکوم شده بودند، به اجرا گذاشته شد.

پایگاه خبری خبر فوری (khabarfoori.com)

5beb9da05e479_5beb9da05e47b
23 آبان 1397 - 08:08


به گزارش حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سحرگاه امروز حکم وحید مظلومین و محمد اسماعیل قاسمی که به جرم افساد فی‌الارض از طریق تشکیل شبکه فساد اخلال در نظام اقتصادی و ارزی و پولی کشور به اعدام محکوم شده بودند، به اجرا گذاشته شد.

وحید مظلومین و همدستش به همراه دوازده نفر دیگر از اعضای باندش با انجام معاملات غیرقانونی و غیرمجاز و قاچاق عمده و کلان ارز و سکه اقدام به اخلال در باز ارز و سکه می‌کردند که در دادگاه انقلاب محاکمه و سپس این دو نفر به اعدام محکوم شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

آدرس خبرفوری در پیام‌رسان گپgap.im/akhbarefori


1981

خبر فوری در شبکه های اجتماعی
khabarfoori in social networks
;
نظرات 6
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما پس از تایید توسط مدیر سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشند منتشر نخواهند شد.
  • پیام هایی که غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشند منتشر نخواهد شد.
کاربر ناشناس 0 0 پاسخ 1397/8/24 -09:19

نظراتوکه خوندم به نظرم اومد نمیدونم چراعده ای درجامعه بهانه گیرشدن،اگر چهارنفرم اعدام کنن بازمیگن چرافلان طور وبهمان طورنشد،به نظرشمابالاخره ازهمینجاشروع کنن بالاخره روبه مثبت شدن نمیره،بابک زنجانی وامثالش ازکجامعلوم که مثل همینانبودن ورسانه هابزرگشون نکردن وهمچنین عدم برخوردبه موقع

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1397/8/23 -13:57

چطوربابک زنجانی سالهاست توزندونه وتودادگاهش میخنده؟بعدایناروشبانه محاکمه ومجازات کردن؟قشنگ معلومه برای اشکارنشدن یه سری مسائل ونامهاست!درضمن اعدام چه دردی ازمردم دوامیکنه؟اگه راست میگین پولهاروبرگردونیدبه ملت!درزمینه ی مبارزه بامفاسدهم ضعیف کُش هستن!چطورخاوری برای خودش به عشق وحال میپردازه وبه ریش ملت میخنده بعدیهو ایناروضرب العجل اعدام میکنن!

کاربر ناشناس 1397/8/23 -17:20

اگردر دستگاهای دولتی وخصوصی وادارها قانون محکم اجرا میشد وضع مردم اینطور نمی شد

کاربر ناشناس 1 0 پاسخ 1397/8/23 -13:54

کسی باورنمیکنه این هاپشتشون به جایی گرم نبوده!اگه راست میگن سرحلقه رواعلام واعدام کنن!ایناروزودخفه کردن که گنداصلی بالانزنه

بنده خدا 1397/8/25 -00:15

امبدوارم هر کس در این ملت بخواهد ضرر برساند به کشور عزیزم ایران اسلامی ضرر رساند مجازات شود برای سلامتی رهبر بزرگوار مان صلوات

علیرضا 0 0 پاسخ 1397/8/23 -13:27

اگر زنده شد چی؟!

محمود 6 0 پاسخ 1397/8/23 -09:19

عالی

کاربر ناشناس 1397/8/23 -11:41

تا توانی دلی بدست اور دل شکستن هنر نمیباشد. جان انسان و حیوان رو گرفتن هنر نیست

محمود 5 1 پاسخ 1397/8/23 -09:07

کاش این احکام برای مفسدان اقتصادی وابسته به مسئولان داده و اجرا شود.

کاربر ناشناس 1397/8/23 -09:57

خوب بشه چه مشکلی از مردم حل میشه مردم پول نون ندارن اخه تاکی؟؟؟