صعود بانوان فوتبالیست ایران به دور دوم انتخابی المپیک

تیم ملی فوتبال بانوان بزرگسال ایران با تساوی برابر هنگ کنگ به عنوان صدرنشین گروه B به دور دوم مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو صعود کرد.

صعود بانوان فوتبالیست ایران به دور دوم انتخابی المپیک

بانوان فوتبالیست ایران در آخرین بازی مرحله اول مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو امروز( سه شنبه) به مصاف هنگ کنگ رفتند که با تساوی یک بر یک برابر این تیم و با تفاضل گل بهتر صدرنشین شدند و به دور دوم انتخابی المپیک صعود کردند.

هنگ کنگ در دقیقه ۱۵ بازی موفق شد دروازه ایران را باز کند. در ادامه گل دقیقه ۲۵ ایران توسط داور مردود اعلام شد تا نیمه اول با برتری یک بر صفر هنگ کنگ به پایان برسد. تیم ایران در دقایق اول نیمه دوم توسط هاجر دباغی بازی را به تساوی کشاند که این نتیجه تا پایان بازی حفظ شد.

ملی پوشان ایران ۱۷ آبان و در اولین بازی خود لبنان را با ۸ گل شکست دادند. لبنان در دیگر بازی خود با دو گل مغلوب هنگ کنگ شد.

از چهار گروه حاضر در این مرحله از رقابت‌ها دو تیم اول و بهترین تیم سوم هر گروه به دور دوم انتخابی المپیک که فروردین ماه برگزار می‌شود صعود می‌کنند. در مرحله دوم ۱۲ تیم در سه گروه با هم به رقابت می‌پردازند که برترین هر گروه به مرحله سوم صعود می‌کنند. در نهایت دو تیم برتر این رقابت ها همراه با ژاپن که میزبان مسابقات است مجوز حضور در المپیک ۲۰۲۰ را کسب می‌کنند.

منبع: ایسنا

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها