عید امسال، زیباتر از همیشه بخندید

دندان پزشکی همواره یکی از نیاز های متداول پزشکی در هر جامعه ای میباشد که فراگیر بودن آن سبب گردیده که همواره روش های جدید و بروز آن بر دامنه فعالیت آن بیفزاید و کاربرد آن را ارتقا بخشد.

عید امسال، زیباتر از همیشه بخندید

رپرتاژ آگهی/ کلینیک دندانپزشکی درسان با هدف ارائه خدمات کامل دندانپزشکی به بیماران عزیز جمعی از پزشکان مجرب و حاذق متشکل از متخصصان ، جراحان و دندان پزشکان را گرد هم آورده تا با بکارگیری بروزترین تجهیزات و استفاده از بهترین مواد، بهترین خدمات ممکن را به مراجعه کنندگان بدهد.

ما در کلینیک دندان پزشکی درسان با شعار "عید امسال، زیباتر از همیشه بخندید" در تلاشیم با ارایه خدمات به بهترین نحو، تجربه ای نو و بدون استرس به شما عزیزان ارایه دهیم.
دکتر محسن هاشم نژاد فارغ التحصیل سال90از دانشگاه علوم پزشکی رشت که دوره ی تکمیلی جراحی زیبایی ایمپلنت وسیستم ارتودنسی نامرئی را درسال 92در تهران گذرانده است. باتوجه به کمبود کلینیک دندانپزشکی درمحدوده جغرافیایی بلوار مصلی و نیاز مبرم افراد به ارائه خدمات دندانپزشکی کلینیک دندانپزشکی درسان را دراین محدوده تاسیس گردیده و با بهره‏گیری از پزشکان مجرب کلیه خدمات مربوط به دهان ودندان شامل ترمیم و زیبایی، پروتز متحرک وثابت، بلیچینگ، ایمپلنت، ارتودنسی، درمان ریشه، جرمگیری، جراحی دندانهای نهفته واطفال را در محیطی آرام وبدون استرس همه روزه به بیماران ارائه دهیم.
کلینک دندانپزشکی درسان واقع در بلوار مصلی بین مصلی 5/1و7همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 تا 21 در خدمت همشهری ها عزیز میباشد
برخی ویژگی های متمایزکننده کلینیک دندانپزشکی درسان
سیستم بهداشتی
سیستم بهداشتی متمایز (وجود اتاق های مجزا شامل استریلیزاسیون مرکزی ، اتاق نگهداری پسماندهای عفونی ، اتاق تی شوی ، سیستم ساکشن مرکزی و ....)
تجهیزات و مواد مصرفی برند
این مرکز با استفاده از تجهیزات مدرن و تکنیکال و مواد و متریال مصرفی برند و اتاق رادیولوژی سرب کوبی شده جهت محافظت در برابر اشعه در خدمت شما عزیزان می باشد.

1544

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 2
  • داروغه
    0

    دل خوش سیری چند مگه مردم عید هم دارند .مرد اون زمانها که مردم عید داشتند.

  • تیموری
    0

    ادرس اگهی را درج کنید کلنیک دندان پزشگی درسان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها