تلویزیون شیائومی Mi TV 4 با نمایشگر 65 اینچی 4K HDR روانه بازار شد

شیائومی پس از ارائه مدل 75 اینچی Mi TV 4، این بار مدل 65 اینچی این تلویزیون را با رم 2 گیگابایتی و حافظه 16 گیگابایتی روانه بازار کرد.

تلویزیون شیائومی Mi TV 4 با نمایشگر 65 اینچی 4K HDR روانه بازار شد

این مدل از شیائومی دارای نمایشگر 4k HDR، خروجی صدای Dolby + DTS و سیستم هوشمند کنترل صوتی است.مدل 65 اینچی 4K HDR LED تلویزیون شیائومی Mi TV 4 با قیمت 5،999 یوان (تقریبا 867 دلار) در چین روانه بازار شده است. شیائومی، چند ماه پس از ارائه گزینه 75 اینچی خود، مدل جدید Mi TV 4 را در چین به ارمغان آورد. این مدل رابط کاربری PatchWall مبتنی بر اندروید را اجرا می‌کند و دارای یک بدنه فلزی فوق العاده باریک است که ضخامت 7.5 میلی‌متری دارد. این تلویزیون جدید دارای یکپارچه‌سازی صوتی Dolby + DTS و پشتیبانی از ویدئوی 4K HDR است. همچنین دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی است. علاوه بر این، هوش مصنوعی (AI) از سیستم کنترل صدا پشتیبانی می‌کند.


بر خلاف مدل‌های قبلی Mi TV 4، مدل جدید دارای یک صفحه نمایش تمام صفحه 65 اینچی است که از پخش 4K HDR پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون دارای حداقل گودی و بدنه فلزی، شبیه به سایر مدل‌های محدوده Mi TV 4 است. همچنین با پردازنده چهار هسته‌ای Cortex-A53 همراه با 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه فلش همراه است. این تلویزیون برای ارائه یک تجربه صوتی بهتر، از پخش صوتی Dolby + DTS پشتیبانی می‌کند.

در بخش نرم‌افزاری، مدل 65 اینچ Mi-TV 4 4K HDR سیستم عامل اندروید را با رابط کاربری PatchWall در حد بالا اجرا می‌کند. همچنین سیستم صدای دارای هوش مصنوعی وجود دارد که با کنترل از راه دور کار می‌کند.

مدل جدید 65 اینچی Mi-TV 4 4K HDR برای خرید در چین در دسترس است. با این حال، هیچ شکی برای در دسترس بودن آن در بازارهای دیگر، از جمله ایران وجود ندارد. در ماه می، شیائومی مدل 75 اینچی Mi TV 4 4K با سیستم صدای AI و 2 گیگابایت رم را روانه بازار کرد. نوع 75 اینچی در چین با قیمت 8999 یوان (تقریباً 1300 دلار) عرضه شد و دارای ضخامت 11.4 میلی‌متر بود.

منبع: پلازامگ

1696

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها