سالاری: یکی از اولویت‌های ما برای انتخاب شهردار تهران، اصلاح طلب بودن است

سالاری گفت: شهروندان تهرانی در انتخابات گذشته به لیست امید که حامی جریان اصلاحات است رای دادند و بر این اساس انتخاب شهردار در چهارچوب همین تفکر صورت می‌گیرد.

سالاری: یکی از اولویت‌های ما برای انتخاب شهردار تهران، اصلاح طلب بودن است

سالاری: یکی از اولویت‌های ما برای انتخاب شهردار تهران، اصلاح طلب بودن است محمد سالاری؛ درخصوص نحوه انتخاب شهردار تهران با تاکید بر اینکه فرایند انتخاب شهردار بر اساس سازوکارهای دموکراتیک است گفت: امروز در صحن شورا از بین 13 نفر کاندیدای شهرداری 5 نفر انتخاب شدند. تمام اعضای شورای شهر تهران با افراد ماهر و صاحب نظر در حوزه مدیریت شهری و احزاب مشورت کردند.

وی با تایید اینکه فرایند انتخاب شهردار منبعث از تفکر سیاسی خاصی است گفت: شهروندان تهرانی در انتخابات گذشته بین تمام احزاب به لیست امید که حامی جرایانات اصلاحات است رای دادند. بر این اساس انتخاب شهردار در چهارچوب همین تفکر صورت می گیرد.

سالاری افزود: انتخاب شهرداری که با تفکرات اصلاح طلبانه شورا موافق باشد خواسته مردم از ما است. اما این موضوع یکی از اولویت های ما برای انتخاب شهردار تهران است؛ کمااینکه تعدادی از گزینه های تصدی گری شهرداری در احزاب اصلاح طلب نیستند اما تفکر آن ها به جریان اصلاحات نزدیک است.

این عضو شورای شهر تهران گفت: مجموعه ای از شاخص های کارآمدی، رانت زدایی، شفاف سازی، پاکدستی، فسادزدایی، توان تعامل با ارکان حاکمیت و تعامل موثر با شورا و دولت از دیگر اولویت های شورای شهر تهران در خصوص انتخاب شهردار است.

وی با اشاره به شایعه پراکنی هایی در فضای مجازی درخصوص کاندیداهای شهرداری تهران گفت: در جلسه امروز شورای شهر تهران پیشنهاد به تعویق انداختن انتخاب 5 نفر از کاندیداهای شهرداری تهران به منظور راستی آزمایی های بیشتر مطرح شد که در یک فضای دموکراتیک رای نیاورد و ما نیز به نظر شورا احترام گذاشتیم.

سالاری با تاکید بر اینکه تلاش شورای شهر تهران ثبات مدیریت شهری بود گفت: متاسفانه شورای شهر تهران خارج از اراده خود دو مدیر ممتاز و پاکدست منتخب خود را از دست داد. شورا در این تصمیمات هیچ نقشی نداشت اما همواره تسلیم قانون هستیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

1920

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها