احتمال جاری شدن سیلاب در سیستان و بلوچستان

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در ۳ روز آینده احتمال وقوع رعد و برق، رگبار باران و جاری‌شدن سیلاب در نواحی مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان وجود دارد.

احتمال جاری شدن سیلاب در سیستان و بلوچستان

علی ملاشاهی در زاهدان اظهار داشت: براساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی در سه روز آینده در نواحی مرکزی و جنوبی استان شرایط برای رشد ابر در ساعات بعدازظهر فراهم است همچنین در این ایام در برخی از نقاط رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید لحظه ای انتظار می‌رود.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: روز گذشته در برخی از نقاط استان شاهد بارش‌های ناچیز بودیم البته این بارش‌ها از ایستگاه‌های بارانسنجی موجود در استان گزارش نشده و بیشتر گزارشات مردمی بوده است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به ماهیت بارش های رگباری احتمال سیلابی شدن مسیل ها وجود دارد خاطرنشانکرد: لازم است افراد از تردد در حاشیه این مناطق خودداری کنند همچنین با توجه به اینکه در زمان بارش جاده‌های این استان لغزنده است رعایت حداکثری مقررات رانندگی توصیه می‌شود.

ملاشاهی افزود: در 24 ساعت گذشته زاهدان با حداقل دمای 11 درجه سانتی‌گراد بالای صفر سردترین و راسک با حداکثر دمای 37درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرمترین شهرهای استان سیستان و بلوچستان بوده‌اند که پیش بینی می‌شود شرایط دمایی موجود در استان تا روز شنبه ادامه داشته باشد.

منبع: تسنیم

728

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها