ایران فراتر از مرزهایش قدرت دارد

قدرت ایران در هراس از موشک ایرانی، علم هسته ای و توانمندی های اقتصادی بالا روشن و واضح است. این قدرتی است که باعث شده تا ایالات متحده با همه تحریم هایش نتواند اجماعی جهانی را علیه تهران ایجاد کند.

ایران فراتر از مرزهایش قدرت دارد

قدرت ایران برکسی پوشیده نیست. فقط کافی است سری بچرخانیم به شمال تا این قدرت را در خزر و آسیای میانه ببینیم. در غرب که حضور ثبات بخش ایران در سوریه و عراق الهام بخش است و چشم امید لبنان و فلسطین به ماست. در جنوب کشور قدرت ایران در خلیج فارس مشهود است و در نهایت در شرق، ایران است که امنیت مرزهای افغانستان و پاکستان را تضمین می کند.
اینکه رهبر معظم انقلاب بارها بر آینده درخشان ایران تاکید کرده اند، به دلیل اشراف به همین قدرت است. قدرتی که البته تنها محدود به نیروی نظامی نیست.
قدرت نرم ایران، الهام بخش ملت های مسلمان بوده است. استقبال جوانان غربی و آمریکایی از نامه رهبرانقلاب نشان می دهد که پیام انقلاب اسلامی حتی آنسوی مرزها نیز شنیده شده و شاید برای همین است که دونالد ترامپ از ترس همین نفوذ معنوی ایران هر روز سعی می کند فشارهای خود بر کشورمان را افزایش دهد.
قدرت ایران همچنین به دلیل جامعه جوان کشورمان نیز هست. پنجره جمعیتی ایران به گونه ای است که فرصتی عالی برای توسعه را پیش روی ما قرار داده است. شاید برای همین، رسانه های بیگانه می کوشند تا جوان ایرانی را منحرف نشان دهند اما رهبر انقلاب در ورزشگاه آزادی بر رویش های انقلابی جوانان تصریح می کنند تا جلوی موج ناامیدی دشمنانه را بگیرند.
قدرت ایران در هراس از موشک ایرانی، علم هسته ای و توانمندی های اقتصادی بالا روشن و واضح است. این قدرتی است که باعث شده تا ایالات متحده با همه تحریم هایش نتواند اجماعی جهانی را علیه تهران ایجاد کند.
هند نگران است اگر نفت ایران نرسد چه اتفاقی در پیش رو دارد. چین، می داند که بازار ایران فرصت بی نظیری برای تجارت در اختیار پکن قرار میدهد. روسیه به خوبی نسبت به نقش ایران در ثبات منطقه خاورمیانه در جنوب این کشور آگاهی دارد و اروپا استقلال خود را بسته به این می داند که به جای سینه زدن زیر علم آمریکا، پای تعهداتش در قبال ایران بایستد، حتی اگر شده در مقام حرف و شعار باشد.
ایران امروز فراتر از مرزهایش قدرت دارد. برای همین است که رهبر انقلاب، پیشرفت و قدرت ایران را نه یک رجزخوانی محض، که واقعیتی انکار ناپذیر توصیف می کنند. این قدرتی است که به سایر ملتهای جهان فرصت می دهد به استقلال خود از قدرت های دیگر بیندیشند و برای رسیدن به مدلی از استقلال و پیشرفت به سبک ایران اقدام کنند.
برای حفظ قدرت، ایران امروز تنها به دو نیروی پیش برنده نیاز دارد. اولی حفظ وحدت بر سر پیشرفت ایران است و دومی حفظ امید و اثر نگرفتن از رسانه های بیگانه که می کوشند آینده ایران را تیره و تار جلوه دهند.
وحدت، نیاز به تدبیر نخبگان دارد و حفظ امید، هوشمندی توده ها را می طلبد تا به این ترتیب در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، ایران همچنان قدرت اصلی منطقه و یکی از قدرت هایی باشد که در سطح جهان، نظام تک قطبی امریکایی را به چالش کشیده و واشنگتن را وادار به تسلیم در برابر ایران می کند.

15

حجم ویدیو: 14.46M | مدت زمان ویدیو: 00:04:11 | دانلود ویدیو
شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها