ماتئوس: تراشتگن باید درون دروازه آلمان قرار گیرد

پیشکسوت فوتبال آلمان معتقد است که زمان برای نیمکت نشینی مانوئل نویر و حضور آندره تراشتگن درون دروازه ژرمن‌ها فرا رسیده است.

ماتئوس: تراشتگن باید درون دروازه آلمان قرار گیرد

بعد از شکست سنگین سه بر صفر آلمان مقابل هلند، انتقادات از یواخیم لوو بالا گرفته است . در این بین لوتار ماتئوس ، پیشکسوت فوتبال آلمان عقیده دارد باید به تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا فرصت بازی دهند و مانوئل نویر را نیمکت نشین کرد.

در این رابطه ماتئوس گفت‌: نویر در حال‌ حاضر قطعا شرایط خوب گذشته را ندارد. او مصدومیت سنگینی داشته است و هنوز به فرم خوب خود باز نگشته است و من نمی دانم که چرا سرمربی هنوز به او بازی می‌دهد ، در حالی که یک دروازه‌بان جایگزین خوب مثل ترشتگن در تیم‌ ‌ملی داریم که می‌تواند درون دروازه‌ قرار گیرد. تراشتگن سال‌ها در تیم بارسلونا عملکرد خوب و با ثباتی داشته است و حق او است که درون دروازه‌ تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان قرار گیرد.

این صحبت ها در حالی مطرح شده است که یواخیم لوو تاکید کرده است مانوئل نویر در بازی آلمان و فرانسه درون دروازه تیمش قرار می گیرد.

تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان در کنار تیم‌های کرواسی، ایسلند، استونی و سن مارینو تیم‌هایی هستند که هنوز موفق به گل زنی در لیگ ملتهای اروپا نشده اند.

تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان باید در ادامه رقابت‌های لیگ ملتهای اروپا امشب (سه‌شنبه) برابر فرانسه قرار گیرد.

منبع: ایسنا

1515

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها