میزبان همکاری خوبی نداشت

سرمربی و سرپرست تیم ملی دوچرخه‌سواری جانبازان و معلولان با بیان اینکه از روز نخستی که وارد جاکارتا شدیم، میزبان همکاری لازم را برای همه تیم‌ها نداشت، گفت: روزی تنها دو ساعت اجازه تمرین به ما داده شد.

میزبان همکاری خوبی نداشت

فرهاد عصفوری در زنجان، با بیان اینکه دومین روز مسابقات در بخش دوچرخه‌سواری جانبازان و معلولان روز گذشته با حضور ورزشکاران ایرانی برگزار شد، اظهار کرد: از روز نخستی که وارد جاکارتا شدیم، میزبان همکاری لازم را برای همه تیم‌ها نداشت.

سرمربی و سرپرست تیم ملی دوچرخه‌سواری جانبازان و معلولان ایران با اشاره به اینکه روزی تنها دو ساعت اجازه تمرین به ما داده شده بود، تصریح کرد: این موضوع موجب افت فنی ورزشکاران ایرانی شد.

وی با تاکید بر اینکه به دلیل این مشکلات اعضای تیم ملی حتی رکوردهای خود در ایران را تکرار نکردند، گفت: افزون بر این موارد کلاس‌بندی مسابقات نیز سختگیرانه بود.

عصفوری با بیان اینکه ورزشکاران ایرانی در گروه‌های سختی به مصاف حریفان خود رفتند، خاطرنشان کرد: امکانات و تجهیزات ما قابل قیاس با دیگر کشورها نیست و کشورهای دیگر با هزینه و سرمایه‌گذاری کلانی که کرده بودند پا به این مسابقات گذاشته بودند.

سرمربی و سرپرست تیم ملی دوچرخه‌سواری جانبازان و معلولان ایران با بیان اینکه از کاروان ایران تنها مهدی محمدی روز گذشته در بخش تعقیبی انفرادی مدال برنز کسب کرد، اظهار کرد: ورزشکارهای دیگر ما بین چهار نفر نخست قرار نگرفته و عناوین پنجم و ششم را کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه امکانات و تجهیزات دیگر کشورها میلیاردی بود و با سرمایه‌گذاری مربیان خارجی آورده بودند، افزود: کشورهایی چون مالزی و ژاپن و کره جنوبی سرمایه‌گذاری و هزینه بسیار زیادی در این بخش کرده بودند تا نتیجه دلخواه را کسب کنند.

منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها