به‌ جای احضار من پاسخگوی هزاران میلیارد گم شده در موسسات مالی باشید

علی دایی: دوستان از اینکه مردم به امثال من اعتماد کردند ناراحت هستند

علی دایی هفته پیش برای شفاف سازی درباره کمک‌های مردمی به زلزله کرمانشاه به پلیس آگاهی احضار شد. همین موضوع باعث شد تا دایی برای کارهایی که برای زلزله زدگان انجام داده شفاف سازی کند.

علی دایی: دوستان از اینکه مردم به امثال من اعتماد کردند ناراحت هستند

به گزارش خبر فوری ، علی دایی هفته پیش برای شفاف سازی درباره کمک‌های مردمی به زلزله کرمانشاه به پلیس آگاهی احضار شد. همین موضوع باعث شد تا دایی برای کارهایی که برای زلزله زدگان انجام داده شفاف سازی کند. او در مصاحبه با روزنامه گل درباره احضارش به پلیس آگاهی گفت:« مطمئنا این مساله مرا برای کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه جدی تر کرد و عزمم را راسخ تر. بیشتر تلاش می کنم و وقتم را بیشتر برای این کار خواهم گذاشت.»

دایی درباره اینکه گفته می شود به این دلیل او را احضار کرده اند تا به مردم بگویند به شما اعتماد نکنند، گفت:« آنها از اینکه مردم به من و امثال من اعتماد کردند ناراحت هستند و به همین خاطر این ناراحتی شان را با بستن حساب و احضار من بروز دادند. من از این مساله به هیچ عنوان ناراحت نیستم که بخواهم جایی بروم و پاسخگو باشم. ما از اول هم پاسخگو بودیم. ریال به ریال پول ها را برای مردم زلزله زده کرمانشاه هزینه می کنیم و برای ریال به ریالش مدرک داریم اما آقایان چرا به مردم پاسخگو نیستند؟ بهتر است آنها پاسخگوی هزاران میلیارد گم شده در موسسات مالی باشند.»

31

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 5
  • علی
    0

    چه حرف مزخرفی که من را رها کنید و به دیگران بچسبین

    نظرات شما -
    • کاربر ناشناس
      0

      علی دایی بزرگ مردایران،وجودش باعث افتخار ماست. کاش بقیه هم همت واراده وغیرت ایشون روداشتن

    • نگین
      0

      درک این صحبت انقدر سخته که نفهمی منظور علی دایی چی بوده واقعا تاسف اوره این همه دزدی اختلاس در این مملکت میشه بهتر است به انها رسیدگی شود عوض گیر بی جا به علی دایی که مرد عمل است و درد جامعه را درد خود می داند تاسف اور است چند وقت دیگر باران و برف از راه می‌رسد مردم چه گناهی دارند که بدون سر پناه بمانند پول را دو دستی به حضرات بدهند خوب است مردم به ان درجه از درک رسیده اند که پولشان را به دست یک امین بسپارند

  • حسین
    0

    درود بر شرف و مردانگی ات ای مرد با غیرت که اهل تملق چاپلوسی و پاچه خواری نیستی همیشه در دل مردم بوده و خواهید بود

  • کاربر ناشناس
    0

    تبختر و تکبر روزی تورا نیز به پائین خواهد کشید . چرا ناراحتی اگر ریگی به کفش نداری نبایستی از محاسبه باکی داشته باشی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها