رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با خبرفوری:

امکان دارد دلار به زیر 7 هزارتومان برسد/ مردم پیروز اصلی جنگ اقتصادی هستند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: باتوجه به نوسانات ارزی کشور امکان اینکه قیمت دلار به زیرهفت هزارتومان برسد وجود دارد.

امکان دارد دلار به زیر 7 هزارتومان برسد/ مردم پیروز اصلی جنگ اقتصادی هستند

محمدرضا پورابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره سیر نزولی قیمت دلار در دو روز گذشته اظهار کرد: آنچه در طی دو روز اخیر در بازار دلار در صرافی‏های کشورمان در حال رخ دادن است در واقع نتیجه مبارزه مردم ایران با دلالان و مفسدان اقتصادی است که امروز نتیجه آن را مشاهده می‏کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سیاست‎های اقتصادی دولت در طی چند ماه اخیر در حوزه بازار ارز همانطور که مردم و کارشناسان اقتصادی در جریان هستند برای حل دغدغه‎ها و مطالبات مردم راهگشا نبود از این رو شاهد بودیم که خود مردم با تشکیل پویش‎های مردمی با نخرید موبایل در جهت کاهش آن در بازاروارد عمل شدند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نقش رسانه‎ها و فضای مجازی در همراهی با مردم در راستای کاهش قیمت دلار بسیار تاثیرگذار بود تاکید کرد: پیش‎بینی می‎شود قیمت دلار در طی روزهای آتی به زیر هفت هزار تومان هم برسد اما اینکه در این قیمت ثابت بماند امری غیرقابل پیش‎بینی است.

پورابراهیمی در ادامه تاکید کرد: امیدوارم باتوجه به کاهش قیمت ارز حداقل در این مقطع بانک مرکزی با اتخاذ سیاست‎های اقتصادی در جهت مدیریت این شرایط وارد عمل شود.

وی با تقدیر از رویکرد دستگاه قضایی در برخورد با دلالان ارزی و مسسبان شرایط اقتصادی امروز کشور خاطرنشان کرد: قطعا این رویه باید ادامه‎دار باشد تا ما انشاالله در روزهای آتی شاهد ثبات نسبی وضعیت اقتصادی کشور باشیم اما قطعا در این مسیر همراهی مردم در تمامی شرایط امری ضروری است که امیدواریم ادامه‎دار باشد.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 6
  • ناشناس
    0

    ایشان فقط بلداست برعلیه دولت سخن بگوید/

  • مریم کریمی
    0

    باسلام خسته نباشی خدمت رییس جمهور عزیزو محترم دکترروحانی گرامی خیلی درخشیدی این چند روز خدا حفظ ات کنه برا ایران رییس جمهور نمونه پیروز موفق و سربلند باشی امیدوارم به حق دعای خوبان همیشه سربلند باشی. به کوری چشم دشمنانت

    نظرات شما -
    • سامان
      0

      خخخخ

    • کاربر ناشناس
      0

      خخخخ

  • مانی
    0

    مردم که تا همین چند روز پیش خریدار بودند و اصلا فروشنده نبودند و اینجا کی وارد شد و این سیگنال فروش را کوک کرد؟ جواب مشخص است ......

  • کاربر ناشناس
    0

    نمیدونم این پورابراهیمی ازاینهمه مصاحبه وسروصداکردن خسته نشد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها