بانک قرض الحسنه رسالت به یاری دانشجویان دانشگاه آزاد آمد

گروه آموزش عالی بانکداری اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت با امضای تفاهم نامه وبا همكاري صندوق رفاه دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي به دانشجويان تمامي مقاطع اين دانشگاه وام قرض الحسنه پرداخت مي كند.

بانک قرض الحسنه رسالت به یاری دانشجویان دانشگاه آزاد آمد

پرداخت شهریه با وام قرض الحسنه
گروه آموزش عالی بانکداری اجتماعی بانک قرض الحسنه رسالت با امضای تفاهم نامه وبا همكاري صندوق رفاه دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي به دانشجويان تمامي مقاطع اين دانشگاه از كارداني تا دكتراي تخصصي به منطور کمک هزینه تحصیلی وام قرض الحسنه پرداخت مي كند.

سقف وام بانک قرض الحسنه رسالت ۳۰۰ميليون ريال با کارمزد ۲درصد سالیانه و با باز پرداخت حداکثر ۶۰ماهه به ازاي هر نفر است که معرفي و ساز و کار نحوه پرداخت آن از سوي دانشگاه آزاد اسلامي تبيين
مي شود.

بانک قرض الحسنه رسالت برای سهولت در انجام فرایند پرداخت وام به دانشجویان و جلوگیری از رفت و آمد دانشجو به بانک، راهکاری تحت عنوان بانکداری اجتماعی دارد که دانشجو بدون نیاز مراجعه به شعب بانک، در واحد دانشگاهی خود عضو کانون دانشگاه می شود و در بستر اینترنت بانک تقاضای وام خود را ثبت می کند.

همچنین کلیه دانشجویان می توانند برای تسهیل در دریافت وام عضو سامانه مرآت به نشانی www.imerat.com شده تا اعتبارسنجی شوند و با کمترین ضمانت ممکن وام خود را دریافت کنند .

دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور مي توانند بدون مراجعه به شعب پاسخ سوالات خود را از 0214747 مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت دریافت کنند.

15

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها