تصادف زنجیره‌ای بر اثر طوفان شن در اصفهان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از تصادف زنجیره‌ای بین خودروی سواری مگان، تویوتا و لیفان، روبروی کارخانه لوله سازی بر اثر طوفان شن خبر داد.

تصادف زنجیره‌ای بر اثر طوفان شن در اصفهان

غفور راستین امروز از حادثه تصادف زنجیره‌ای بر اثر طوفان شن خبر داد و اظهار کرد: در ساعت 19:14 دقیقه پنجشنبه روبروی کارخانه لوله سازی ایران اسپیرال بین شهرک صنعتی سجزی و محمدآباد اصفهان، تصادف زنجیره‌ای بین خودروی سواری مگان، تویوتا و لیفان رخ داد.

وی با بیان این‌که این تصادف بر اثر طوفان شن اتفاق افتاده است، افزود: یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد، این حادثه 8 مصدوم به دنبال داشت که خانم 33 ساله و آقایان 38 و 59 ساله به بیمارستان فارابی منتقل شدند، همچنین خانم 35 ساله، آقایان 16، 20 و 45 ساله و کودک 3 ساله عدم رضایت خود را برای اعزام به بیمارستان اعلام کردند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در ادامه از یک حادثه تصادف دیگر در اتوبان شهید کاظمی خروجی دهق و علویجه خبر داد و گفت: در ساعت 22:20 پنجشنبه خودروی سواری رانا با خودرو پژو 405 تصادف کرد و 6 مصدوم برجای گذاشت.

وی در پایان اضافه کرد: دو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند و مصدومان که 3 آقا و 3 خانم بودند را به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل کردند.

منبع: فارس

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها