محدودیت‌های ترافیکی روز عاشورا در اصفهان اعلام شد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: در روز عاشورا محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی به میدان امام و گلستان شهدا اعمال می‌شود.

محدودیت‌های ترافیکی روز عاشورا در اصفهان اعلام شد

سرهنگ رضا رضایی در ارتباط با محدودیت‌های ترافیکی روز دهم محرم اظهار داشت: در روز عاشورا با توجه به برگزاری اجتماع بزرگ عاشورایی درمیدان امام خمینی (ره) محدودیت‌های ترافیکی در خیابان‌های منتهی به میدان نقش جهان مانند فردوسی، حافظ، پاسداران و غیره، درنظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین با توجه حضور برخی دسته‌های عزاداری در گلستان شهدای اصفهان و مراسم این روز در خیابان‌های اطراف گلستان شهدا مانند سجاد، فیض و غیره نیز محدودیت های ترافیکی اعمال می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه این محدودیت‌ها از ساعات آغازین صبح پنج شنبه اعمال می‌شود، ابراز داشت: مردم ساکن این دو منطقه از اصفهان به محدودیت ترافیکی این روز توجه داشته باشند تا در تردد دچار مشکل نشوند.

محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

وی همچنین با اشاره به اینکه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در روز شنبه نیز محدودیت‌های ترافیکی در نظر گرفته شده است، گفت: محدودیت‌های ترافیکی رژه نیروهای مسلح برای آغاز هفته دفاع مقدس از ساعت ۲۴ جمعه در محورهای مشرف به گلستان شهدا اعمال می‌شود.

منبع: مهر

763

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها