واکنش رئیس اسبق صدا و سیما به کمپین من و سانسورچی/ در زمان من حدود شرعی ملاک حجاب بازیگران بود ولی الان را نمی‎دانم

محمد هاشمی رئیس اسبق رسانه ملی از سخت‎گیری‎های فراتر از قانون و شرع رسانه ملی در نوع پوشش بازیگران انتقاد کرد.

واکنش رئیس اسبق صدا و سیما به کمپین من و سانسورچی/ در زمان من حدود شرعی ملاک حجاب بازیگران بود ولی الان را نمی‎دانم

محمدهاشمی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی سایت خبر فوری درباره تشکیل کمپین من و سانسورچی از سوی برخی از بازیگران در واکنش به نوع پوشش و گریم سخت آنها در رسانه ملی اظهارکرد: زمانی که بنده در مدیریت رسانه ملی قرار داشتم نوع پوشش و گریم بازیگران براساس نقشی که به آنها سپرده می‎شد صورت می‎گرفت که در این میان حد شرعی نیز مدنظر قرار داشت.

وی خاطرنشان کرد: به طورحتم با توجه به اینکه ما در یک جامعه اسلامی زندگی می‎کنیم رعایت حدود شرعی در موضوع حجاب چه برای زنان و چه مردان امری لازم و ضروری است که این روند باید در رسانه ملی نیز که به عنوان یک الگو مدنظر قرار گیرد.

رئیس اسبق رسانه ملی با بیان اینکه بنده از آیین‎نامه‎های جدید رسانه ملی اطلاعی خاصی ندارم گفت: اینکه شرایطی برای بازیگران در صدا و سیما نسبت به رعایت حدود شرعی برای نوع پوشش مشخص شود قطعا امری طبیعی است اما بیش از این حد بدون شک قابل توجیح نیست.

هاشمی تاکید کرد: تلویزیون باید براساس قاعده‎هایی که در احکام شرعی وجود دارد نسبت به نوع پوشش بازیگران وارد عمل شود چرا خلاف این قاعده عمل کردن قطعا درست و به جا نیست.

وی خاطرنشان کرد: مقوله حجاب اسلامی قطعا موضوع مهمی است ولی اینکه ما در جهت محو اعضای بدن انسان که قاعده طبیعی است وارد عمل شویک قطعا اقدامی منطقی و البته شرعی نیست.

رئیس اسبق رسانه ملی اظهارکرد: انتظار می‎رود مسئولان رسانه ملی در جهت تعیین نحوه پوشش بازیگران طبق روال شرعی نه فراتر از آن وارد عمل شوند چرا که قطعا این رویه به صلاح فرهنگ کشورمان و در نهایت خود رسانه ملی نیست.

28

شبکه‌های اجتماعی
دیدگاهتان را بنویسید

نظرات شما - 1
  • فهيمه
    0

    حالا همه ي مشكلاتمون شد سانسور سلبريتي هاي ولنگار ،جمع كنيد بابا خدا از سر همتون نگذره ببينيد هم و غم مردم چيه و شما چي !!اونم شماهايي كه ولنگارتر از شما هيچ جا نيست و اگه يه بار هم كسي قيافه تون رو موجه ديده توي تلويزيون بوده ،اوباش رسانه اي !

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    اخبار سایر رسانه ها